2289
Sök

saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

avdankad vietnam veteran
325 Inlägg
7 april 2010
lagom mogen tråd,  tur att jag är lika omogen o måste skriva i den då! big_smile

läste några sidor över dessa klagande över ljus, ljud. det verkar som ingen av er som skriver i denna tråden vet vem Lukas Koos är? ljus o ljud är väl snarare hans andra namn. och om nu alla tycker det är så j***vla fult med det. hur kommer det sig att han har tillräckligt med pokaler att kunna ge bort som matskålar till hela afrika  ( o då har han bara tagit en tredjedel och skänkt) om hans kärror nu är så fula?
allt gör väl sig bra i rätt perspektiv? jag har sätesöverdrag i min bil. dock bara för att det är sjukt jobbigt att sätta sig i ett iskallt skinnsäte kl:06 på morgonen 5 dagar i veckan. vissa saker köper man inte för man tkr det gör fordonet snyggare men kanske för man är i behov av det? sen att andra med exp en 740 köper en mega vinge från biltema o smäcker på är ju bara för att kunna piska ut så mycket som möjligt av sina 136 friska ariska hingstar som vilar under huven nattetid, downforce har jag hört att det heter. låt mig inte störa nu.. fixa lite mer skratt i tråden ist. sjukt kul o se när folk klagar på varandra, jaaa.. sen är det väl någon som ska vara smart o klaga på mig o mina fordon med. gör det snälla! sponsra gärna med pengar så kan jag bygga världens fulaste bil som vi kan hata tillsammans och så kan vi väl bilda en klubb och kasta ägg på den eller något årligen?    paaaaaajs aaaout!

Certifierad besserwisser
308 Inlägg
7 april 2010
Vikingson skrev:
och om nu alla tycker det är så j***vla fult med det. hur kommer det sig att han har tillräckligt med pokaler att kunna ge bort som matskålar till hela afrika

Hmm. Så bara för att han har vunnit priser måste alla tycka att hans bilar är jättesnygga? Det är ju knappast de som klagar på honom som röstar på honom och gillar hans bilar, så hur är det ens relevant? Alla har ju rätt att tycka som de vill.

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.

1 661 Inlägg
7 april 2010
Roos skrev:
Japanska bilar i alla dess former är från mina ögon sett inge att se på. Men de är däremot jävligt roliga att köra.
Men tacka fan för att folk har olika smak, min pickis som är mindre vanlig att se är för mig mer speciell än min bruksbil som jag kan se 100 till likadana bara jag åker till affären.

Precis eller? yikes

avdankad vietnam veteran
325 Inlägg
7 april 2010
Sheba skrev:
Vikingson skrev:
och om nu alla tycker det är så j***vla fult med det. hur kommer det sig att han har tillräckligt med pokaler att kunna ge bort som matskålar till hela afrika

Hmm. Så bara för att han har vunnit priser måste alla tycka att hans bilar är jättesnygga? Det är ju knappast de som klagar på honom som röstar på honom och gillar hans bilar, så hur är det ens relevant? Alla har ju rätt att tycka som de vill.

jodå helt klart men det visar ju även ganska mycket vad majoriteten tycker.
annars är smaken som baken..  delad o full med ski!t
klankar inte ner på någon annan o dess smak, men vad folk gillar är är ju visad statistik. sen ni som inte håller med om det kan man väl knappast tvinga er till, och varför ska man det?
ja tar det en gång till.  "smaken som baken!"

161 Inlägg
7 april 2010
Ögonlock på Volvos. Japps dämpare på Volvo. Finns det något fulare?  Ne ska va stilrent och cleant stylat. Hellst orginala stylingtillbehör från Bilfabriken.

Angeleyes på andra bilar än bmw är ju oxå fånigt. "Hej ja har ej råd med en bmw så därför sätter jag Angel eyes på min Volvo 850"

Mvh Andy

5 111 Inlägg
7 april 2010
AcesHigh666 skrev:
Lowenhart skrev:
volvoperfomanceclub skrev:
Några önskemål på namn? =O

ja

Killen som inte har råd med en tiguan

haha du är så jävla ägd!!! var de det bästa du kunde komma med?!?!?

det bästa i det hela är att du började bråka med han men han var mogen nog att komma med vettiga argument och inlägg...

Pinsamt läge för dig! men tack för ett gott skratt!!!! lol

Börja bråka och börja bråka... Egentligen var det väl jag som började bråka men hade han inte drygat sig så förbannat mot thunderbirdkillen (som jag för övrigt vet är seriös i sitt motorintresse, då jag haft lite att göra med honom på annat håll, trots ålder och avsaknad av körkort, jag hade också ett starkt och seriöst motorintresse långt innan jag ens kunde stava till "körkort", man rår ju inte direkt för ifall man är för ung för att ta det) så hade jag inte ens orkat nämna något om att vilja ha en Tiguan eller ej då jag vuxit upp tillräckligt för att inse att alla inte vill ha en sådan, likväl som det inte finns någon annan bil som alla vill ha, och för att inse att hela världen inte kan dela ens smak... Samt. att jag insett att det är ganska fjompigt att se livet som nån tävling i att äga saker / skryta på dem...inget fel i att köpa det man vill ha dock, vare sig det är en sämre begagnad Skoda Felicia, eller en FXX, som hägrar för en.

Förresten kallar jag hellre boken för "Killen som inte har råd med en SLS AMG" då jag mycket hellre lägger ned tiden på att sukta efter en sådan då den i mina ögon är frän på riktigt, än efter nån småtrist familjekombi på styltor...förlåt, SUV hette det visst, från företaget som gav oss K70. wink

Jag har ändå inte mer rätt eller fel i min smak än han som drömmer om en rostvit Skoda Felicia. wink
Senast redigerat av Volvo544special65 (7 april 2010)

689 Inlägg
7 april 2010
Aluminiumvingar.
mattsvart motorhuv.
Lexusljus. Det va det första som dök upp i mitt huvud

Trucker
2 710 Inlägg
7 april 2010
Amor_Vincit_Omnia skrev:
Persiska golvmattor i bilen ser rent förjävligt ut..

Tycker oxå de :S Hellre org mattor än persiska mattor.. det är väl en del av "lyxen" o ha lite dyrare grejer. Haha!

Fart missbrukare

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 april 2010
Lowenhart skrev:
GurraG skrev:
AcesHigh666 skrev:

haha du är så jävla ägd!!! var de det bästa du kunde komma med?!?!?

det bästa i det hela är att du började bråka med han men han var mogen nog att komma med vettiga argument och inlägg...

Pinsamt läge för dig! men tack för ett gott skratt!!!! lol

Ett otroligt gott skratt och när jag gick in på hans sida och kollade golf kombin så har han köpt audi a8 fälgar efter mycka möda stod det.. Varför bara fälgarna, är det för han ska drömma sig bort om att han kör en audi a8 men inte har råd?

har nog mer pengar än va du någonsin kommer drömma om , golfen ser inte ut så nu fattiga sossejävel

Sååja, lugn å fin nu... Det var sandlådenivå innan men nu blev det för lågt..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

6 649 Inlägg
7 april 2010
Japsdämpare.. Går dock bra om bilen har styling och ligger på 400hk +

De/Dem

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
7 april 2010
AcesHigh666 skrev:
Asså felet är inte alla sakerna i sig, svart huv är snyggt men bara om det passar på just den bilen. Likaså stora vingar kan vara snyggt på en "tävlings-stukad" bil.

Stora fälgar och kromfälgar kan se skitbra ut!!! men bara om det passar bilen.

Idiotlåg bil är också snyggt, men bara i kombination med rätt fälgar o rätt bil.

Ser ni den röda tråden?

Det är mest detta som folk misslyckas så fruktansvärt med, dem tar massa saker och hänger på utan att tänka "hur kommer det se ut?"...

EXAKT Så som jag ser det!

T.ex en kantig bil ska inte ha runt bodykit!
Det ska vara lite små kantigt.
Och tvärt om!

En svart bil ska inte ha en vit dörr utan anledning!

Måse flyta ihop med resten av bilen!

Annars det värsta jag vet är nog fan Volvo 740 och sedan när ägaren är jätte stolt över bilen för han har lagt ner så mycket pengar på vita blinkers! lol
Eller annars ögonlock.... UUUUUUUURRRGHHHH så man ryser när man ser det!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

16 Inlägg
7 april 2010
Så jävla rätt, håller med dig om precis varenda ord !

HenkeLindbom skrev:
En ful Volvo 740 med fula fälgar, ful toning, fult jävla avgassystem med 5" utblås som brölar och låter kalasfult, fula wunderbaums i klasar i framrutan, en ful jävel bakom ratten som antingen hänger med hakan på ratten eller har kroppen i förarstolen men huvudet mitt i bilen och den fula kepsen rakt upp i taket..

Samma kriterier gäller även för Volvo 240 och Epatraktorer.. Enligt mig och det står jag för..

MVH Henke

5 111 Inlägg
7 april 2010
Thunderbird88 skrev:
AcesHigh666 skrev:
Asså felet är inte alla sakerna i sig, svart huv är snyggt men bara om det passar på just den bilen. Likaså stora vingar kan vara snyggt på en "tävlings-stukad" bil.

Stora fälgar och kromfälgar kan se skitbra ut!!! men bara om det passar bilen.

Idiotlåg bil är också snyggt, men bara i kombination med rätt fälgar o rätt bil.

Ser ni den röda tråden?

Det är mest detta som folk misslyckas så fruktansvärt med, dem tar massa saker och hänger på utan att tänka "hur kommer det se ut?"...

EXAKT Så som jag ser det!

T.ex en kantig bil ska inte ha runt bodykit!
Det ska vara lite små kantigt.
Och tvärt om!

En svart bil ska inte ha en vit dörr utan anledning!

Måse flyta ihop med resten av bilen!

Då gillar du säkert inte VW Polo Harlequin heller... neutral

http://www.autosavant.com/wp-content/uploads/2009/02/polo-harlequin.jpg

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
7 april 2010
Haha vafan!? big_smile
Det där var lite smått coolt för att det är så fult! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Jonzie skrev:
Så jävla rätt, håller med dig om precis varenda ord !

HenkeLindbom skrev:
En ful Volvo 740 med fula fälgar, ful toning, fult jävla avgassystem med 5" utblås som brölar och låter kalasfult, fula wunderbaums i klasar i framrutan, en ful jävel bakom ratten som antingen hänger med hakan på ratten eller har kroppen i förarstolen men huvudet mitt i bilen och den fula kepsen rakt upp i taket..

Samma kriterier gäller även för Volvo 240 och Epatraktorer.. Enligt mig och det står jag för..

MVH Henke

hahahaha tur att alla inte har en sån 740 haha

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Volvoskadad
6 017 Inlägg
10 april 2010
Andyxa skrev:
Ögonlock på Volvos. Japps dämpare på Volvo. Finns det något fulare?  Ne ska va stilrent och cleant stylat. Hellst orginala stylingtillbehör från Bilfabriken.

Mvh Andy

Ögonlock och japsdämpare är fel på alla bilar.

Jonas

442 Inlägg
10 april 2010
Volvo544special65 skrev:

...men Harlequin-temat blir SÅ rätt med rätt detaljer det med. wink

http://img20.imageshack.us/img20/9522/cruise1.jpg

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
10 april 2010
I hate ricers!

http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?2,file=8654,filename=ricer2gm.jpg

442 Inlägg
10 april 2010
...huven sitter säkert betydligt bättre med dubbla huvlås. Ser förjävlig ut rent allmänt.

http://195.149.144.149/images/08/0829934420.jpg

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
10 april 2010
MiWi skrev:
Volvo544special65 skrev:

...men Harlequin-temat blir SÅ rätt med rätt detaljer det med. wink

http://img20.imageshack.us/img20/9522/cruise1.jpg

Vet inte varför....
Men jag ÄLSKAR det! big_smile

Allt för den där jävla hatten!