Nästan alla stylade bilar ! Om 2 år är de asfula o de tycker även stylingfreaken själva.... Jag tänker då mest på Japsbilar i alla möjliga töntstilar...
Original design är snyggt med rätt fälgar. Racingmodifikationer med funktion blir automatiskt snyggt. !
Men alltså förklara för en hel ovetande... ÄR det en medveten grej att lacka varenda karosspanel i olika kulörer??? Hur f_n rent utsagt kan man komma på en sådan idiotgrej och hur j_vla fult är inte detta? *fattar noll*
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
En ful Volvo 740 med fula fälgar, ful toning, fult jävla avgassystem med 5" utblås som brölar och låter kalasfult, fula wunderbaums i klasar i framrutan, en ful jävel bakom ratten som antingen hänger med hakan på ratten eller har kroppen i förarstolen men huvudet mitt i bilen och den fula kepsen rakt upp i taket..
Samma kriterier gäller även för Volvo 240 och Epatraktorer.. Enligt mig och det står jag för..
MVH Henke
Hahahaha... Så hysteriskt kul och välformulerat, finns så fruktansvärt många sådana dessutom!
Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor! ;)
Men alltså förklara för en hel ovetande... ÄR det en medveten grej att lacka varenda karosspanel i olika kulörer??? Hur f_n rent utsagt kan man komma på en sådan idiotgrej och hur j_vla fult är inte detta? *fattar noll*
Tror det var Färgtema i Linköping som hade sån företagsbil med deras logga på. Bra reklampelare för dom syns ju i alla fall.
det fulaste jag sett är en nerslipad volvo v40 som sedan rostat sönder och alla plastdetaljer som kofångare och lister fortfarande är i bilens färg. riktigt smaklöst!
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
11 april 2010
Lunatics skrev:
det fulaste jag sett är en nerslipad volvo v40 som sedan rostat sönder och alla plastdetaljer som kofångare och lister fortfarande är i bilens färg. riktigt smaklöst!