den mesta styling som sätts på bilar som inte är i bra skick, bättre att fixa bilen så den är fin innan man börjar styla... s annars ser de bara dumt ut, en rostig stylad bil är ju bedrövligt
+1
Dessutom angånde överdragsklädseln är dem sjukt funktionella. Har röd sådan dock ej med drakar utan hastighetsmätare som motiv i tjänstepulkan. Det förhöjer utseendet avsevärt mot VWs orginal trista gråa smäck.
Allvarligt, lås denna tråd. Det har ju redan spårat ur
ja tack, man kan inte ha en åsikt utan bli personligt påhoppad.
Som sagt annat folk förutom du har väl en personlig åsikt och rätt att säga den?? Sen är det dumt att kasta sten i glashus?? Låt folk göra vad dom vill med sina bilar och sen bara va tyst.. jag gör vad jag vill med min bil och själv tycker det är snyggt.. sen om andra tycker det är snyggt med är ju bara ett plus i kanten
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"
det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.
Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,
Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar
vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna
gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.
förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.
hehehe Jag har överdragsklädsel med drakar på i lilla pontiacen de är najs
Jag har röda drakar på min Mazda 6, tycker det passar bra vad tycker ni? (intressant att höra andras åsikter)
De fulaste jag kan föreställa mig på och i en bil måste vara följande.. Träratt Porrigt tyg i färgstarkt tema! Lite halvfult lackade detaljer i interiören som inte passar in utan mer ser fult ut. Extremt stora kjolar och spoilers som sticker ut nån meter ifrån bilen.
Sen finns det ju vissa grejor som jag inte skulle sätta på min bil, men som sitter fint på andras. T,ex Neon mm " Bling Bling"
Jag har åxå vart "ung&dum" ---> [video]http://www.garaget.org/video/qn0mf0d1tc52[/video]
Tennkulemotor eller bara dåligt ljud i mobilen ??
Spelade in en film med min bil sådär med men jag ville inte lägga upp den här sen för när man glodde på den så lät bilen mer som en traktor än hur den låter egentligen :S
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
20 mars 2008
TBOC_Razor skrev:
farbrorbozze skrev:
Jag har åxå vart "ung&dum" ---> [video]http://www.garaget.org/video/qn0mf0d1tc52[/video]
Tennkulemotor eller bara dåligt ljud i mobilen ??
Spelade in en film med min bil sådär med men jag ville inte lägga upp den här sen för när man glodde på den så lät bilen mer som en traktor än hur den låter egentligen :S
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Hehe, älskar den tuben, sååå jä*la "het" så det är inte sant
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
De fulaste jag kan föreställa mig på och i en bil måste vara följande.. Träratt Porrigt tyg i färgstarkt tema! Lite halvfult lackade detaljer i interiören som inte passar in utan mer ser fult ut. Extremt stora kjolar och spoilers som sticker ut nån meter ifrån bilen.
Sen finns det ju vissa grejor som jag inte skulle sätta på min bil, men som sitter fint på andras. T,ex Neon mm " Bling Bling"
Fast träratt kan ju vara helt rätt ibland? T.ex på en gammal sportbil? Men på nyare bilar (nyare än 70-tal) så tycker jag som du.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Så du menar att du inte skulle uppskatta om jag satte neon under pv:n? Det skulle vara en syn. Skulle säkert få en mobb av pensionärer efter mig också.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mening att klaga på andra bilar när INGEN har exakt samma smak typ... Håller med dig om epa saker och sånt men det är ju beroende på vad det är för bil det ska användas i. INge illa ment men vanliga 240-740 och opel och risigare golafar och m.m. kan de va fränt med sånta där "blueride" saker i men nyare bilar förstörs det i när man börjar stoppa in det i (kanske det du menar). Fast jag tkr att 740:isar är 10000ggr snyggare än nya "bögbilar", Man kan knappt se skillnad längre på bilar pga att dom gör tester för vindmotstånd och sånt så alla former byggs nästan likadant vilket är skiiiiitfult. Dock inte alla nya bilmodeller..