Nu i helgen? och här är en som ska jobba och håller på med bakarslet som ligger demonterat i garaget:(
Nej nej, absolut inte nu i helgen. Nämnde bara det att det ska bli kanonväder i helgen. Träffen blir av senare, när all snö har försvunnit, och gruset är borta från vägarna (samt att jag måste plocka ihop växellådan, 3-4 veckor)
Hehe så bra:) såg inge datum sen nämndes vädret och då vart jag lite orolig:P hoppas jag hinner bygga klart kjolpaketet och vingen innan det är dags för träffen:)
Allmän fråga: Någon från sandviken/gävle området som är duktig på glasfiber och har lust att anpassa en vinge åt mej? passformen va väl lite sådär:(
Som jag skrev i den andra tråden : jag kommer ner till gävle.. Sen kan jag tippsa om att ljudbutiken kommer ha ett par tävlingar i gävlebutiken i sommar börjar med en tävling den 3 maj!! Läs mer om DB cupen här http://www.ljudbutiken.nu/e_t8.html
Jag är på! (men jag säger som de flesta andra: om jag inte jobbar) skulle va kul om träffen blev av lite senare i vår så sommarfälgarna hinner på ..fast annars blir det väl fler tillfällen?
"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Ja, som sagt. Den här träffen kommer inte att äga rum nästa vecka, eller så. Ser mer ut att bli till slutet av April. Min bil ska ihop den med.. så, runt slutet av april, början av maj
Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!
Jag har varit otroligt seg med bilen.. har inte hänt så mycket. Men ikväll smäller det verkligen. Då plockas drivlinan osv ner, sen så ska boostcontroller ses över. Hoppas att det går bra.. Även roligt att det är lite rörelse i tråden, fast det är en bra bit kvar tills träffen.
Växellådan halvt nere nu iaf. Hade tyvärr inte låshylsan till hjulen med mig, så.. Det blir att fortsätta på söndag. Så får jag bara hoppas att synkringarna kommer så fort som möjligt, så vi kanske kan dra igång festen strax för Gävle cruisingen.
Den 10 Maj är det Cruising i Gävle. Kollade upp det nu, skulle kunna ta det i samband med den, på någon avskild plats. inte helt fel, då är det ändå mycket bilar ute i rörelse. och blir säkert något race & andra lekar.