Dyker upp jag också, dock tycker jag Volvo är ett bättre träffställe. Speciellt eftersom vi är några som försöker få till så det blir den givna samlingsplatsen på en lördag kväll t.ex
Eriksson Bilteam, på Skolgången i Gävle. Kl 20.00, 2008-05-17
Nice. Kanske dyker upp som sagt.
Är adressen skolgången Gävle eller? (har aldrig kört inne i Gävle...)
Nån som vet exakta adressen om det inte är den?
Ja, gatan heter så. Antingen är det ett väldigt lågt nummer, eller ett väldigt högt nummer på adressen. Men åker du efter hela skolgången kommer du inte missa det
Eriksson Bilteam, på Skolgången i Gävle. Kl 20.00, 2008-05-17
Nice. Kanske dyker upp som sagt.
Är adressen skolgången Gävle eller? (har aldrig kört inne i Gävle...)
Nån som vet exakta adressen om det inte är den?
Det är som Holme säger.. Det är helt omöjligt att missa det. För er som fortfarande är osäkra, så ligger det även precis bredvid McDonalds. Inklämt mellan den stoooora rondellen, och den lilla rondellen till vänster där. Olika bilfirmor på hela Skolgången. Ska nog inte vara några problem att hitta.
Och som svar till StaunteD; ja, jag ska köpa värre, någon gång. Förstärka den andra lådan jag har liggandes också, samt turbo, stakar, vev, spridare, osv.. Om ekonomin tillåter i vinter
Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!
tråkigt nog så har framspoilern fått sig en kyss från ett besök på ok brynäs så de ser lite funky ut och 2 opolerade fälgar men kommer åka ner o morsa lite ändå
Jag tror folk kommer skratta åt min bil när de ser den:P Den kommer inte se speciellt vacker ut till skillnad från många andra bilar som kommer vara där:P Jag har kikat igenom hela tråden och såg inget om någon har frågat om vi får hålla till där på lördagkvällen, det brukar väl uppskattas om man frågar. Är det någon som har gjort det?
En dag kvar nu grabbar och tjejer... Jag ser verkligen fram emot det. Hoppas att ni känner likadant. Men, det här vädret ser ju inte så jävla bra ut... Kanske kan hoppas på lite regn, så det blir lättare att kasta ut baken
Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!