3625
Sök

skyline r32/r33GTR vs evo6

14 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
tjenare..är lite intresserad av att byta bil efter sommaren...jag är intresserad av skylin r32gtr,r33gtr och evo 6..så nu tänkte jag bara höra lite vad ni där ute tycker..vilken ska man sattsa på?har inte tänkt trimma skit mkt men lite blir det nog allt..vilken håller bäst,vilken är mest lättmekad å hur det är med delar å så...

mvh jocke...

102 Inlägg
26 mars 2008
evo 6. den går bäst tongue

terazzi
26 mars 2008
R32 GTR wink
aslätt trimmade,finns hur mkt delar som helst wink skitsnygga,stilrena bilar med smile tokbra väghållning wink ljudet från den raka 6an wink

1 255 Inlägg
26 mars 2008
De beror la lite på vad du ska ha bilen till ska den andvändas till vardagen eller bara bus köra o så o vilken effekt är trimma lite?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

RS
886 Inlägg
26 mars 2008
Tror nog GTR:n håller bättre faktiskt, dock är den bra mkt dyrare att äga/laga/serva skulle jag tro. Det var väl lite av en supersportbil när den kom? Evon är grym, men i jämförelse med en GTR står den nog lite i skuggan.

Focus RS

14 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Anubis skrev:
De beror la lite på vad du ska ha bilen till ska den andvändas till vardagen eller bara bus köra o så o vilken effekt är trimma lite?

jag har tänkt köra den på sommaren..å då kommer jag köra me den varje dag..ja typ 350-400hk

terazzi
26 mars 2008
Räcker ju med avgas,luftfilter,ic o annat insprut på en GTR så får du ut ca 380 häst på 0,8 ladd wink om du gör det ordentligt smile

Blir det en evo så lämna in hos JRM wink skitduktiga smile www.jrm-racing.se
sen tar du ett steg 1 så har du ca 360 häst..

Sök