alpis skrev:
jankarl skrev:
Jag beställde färdigskuret till min Golf 2 från Soyafilm.se och det är en film som man kan använda om och om igen..bra för olagliga sidorutor (har så mycket högtalare så byter inte rutor) 1500:- för 5 rutor.
Blir det dåligt,riv ner och börja om bara..
Läste inte andras inlägg...såg nu att soyafilm var med redan..
Soyafilm är bra för dom som inte är krävande, men är man krävande så kan jag verkligen inte rekommendera Soyafilm.
Sedan kan du köpa samma film som Soyafilm säljer på biltema i rulle och skära ut själv, vilket jag antar Magnus gör som bedriver verksamheten. Jag tror inte han har en skrivare för de som kostar över 100 tusen:) Men det är bara vad jag tror
Intressant tråd...
Jag har inget ont att säga om min sponsor Soyafilm.se eller de produkterna de har, såklart eftersom jag är sponsrad ja..
.
Men att säga att samma film finns här och där. nja...
Då kan man ju anta att all solfilm kommer ifrån Biltema. CFP, Sun Guard m.fl är säkert Biltema de med.
Bara för att en plastfilm ser eller känns likadan ifrån olika ställen betyder inte att de är ifrån samma tillverkare.
En bit solfilm är ganska så mycket mer teknologi än bara så.
Har haft Soyafilms avtagbara solfilm på andra bilar och tycker det har fungerat toppen. Inte lika skarp inneifrån som många säger, nej, men vansinnigt enkel att montera och ser bra ut uteifrån.
På min nuvarande bil skall jag ha Soyafilms andra typ av solfilm , den som de kallar proffsfilm.
Den är riktigt skön att jobba med och enkel att krympa/forma. Solar gard har jag använt innan och kan säga att Soyafilms proffsfilm är väldigt nära i kvaliten och känslan som den att montera även utseendet. En del tycker även att det funkar bra med Mekonomens och biltemas solfilmer och det är väl bara att säga grattis att de lyckades...
)
Skall snart uppdatera min bil med nya bilder med Soyafilm proffsfilm 80% bak och 65% på framdörrarna som ni kan kolla på, blir hur läckert som helst
)
Kan inte annat än rekommendera deras produkter.