2599
Sök

Inför: Bilträff & marknad med Cruising - Timrå 10 maj 2008

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
11 maj 2008
Ja det var en kanon dag smile Både utställningen och crusingen va lyckad smile
Ser framemot nästa år redan tongue haha...

PS: de va kul att se o träffa lite folk oxå som man inte sett förut smile

18 Inlägg
11 maj 2008
fan jäla lykat igår:D nån som har nå kort på min taunus mä raggarhäng?tongue

Ford Taunus p3 1963 vulva 242 -75
Chevrolet impala -66 volvo 142 kirunacab -68

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 maj 2008
fan va härligt det var igår, jänkare, mullrande V8or, rock n´ roll och bira hela dagen, och vädret gjorde ju inte dagen sämre, tyvärr så lyckades ju jag supa bort mig själv roll men sånt som händer tongue

här har ni lite bilder som jag knäppte, inte dom bästa kanske då man va lite små rund under fötterna men alltid nått smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85622

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

414 Inlägg
947 Inlägg
11 maj 2008
Ellertz skrev:
850_GLT skrev:
håller med tjarniz jäkligt fin dag. Blev grillad mer eller mindre på området. Blev bränd i nacken men det är sånt man får räkna med smile får skaffa lite solskydds olja nästa gång å de vore inte fel å ha me sig nån söt tös då som kan smörja in mig lr tvärtom hehe tongue

Hmmm.. Åkte du seriöst från linköping för en bilträff i timrå ? tongue  De ä ju timrå vi snackar om..

japp ja hade inget bättre för mig.. Kunde även passa på å hälsa på mina föräldrar å polare i kramfors.

Jeep Tom
276 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
Tackar för en grym träff och grym cruising alla som var där big_smile kunde inte ha blivit bättre tycker jag, hade skit rolig big_smile Dock gick fläkt/generator remmen av på buggyn under början av cruisingen, men fick den utbytt av min egna "crew" senare under kvällen tongue

Feeling free to do my own thing

Administratör
11 962 Inlägg
11 maj 2008
Då träffen har varit så är den här tråden inte längre aktuell. Vill ni diskutera det som varit så får nån ta initiativet att starta en Eftersnack-tråd istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

16 Inlägg
12 maj 2008
de var bra arangerat å organiserat. tumme upp !! Trots flygande besikting:(
Senast redigerat av candlebandle (12 maj 2008)

CandleBandle:P

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 maj 2008
var väll en hel del som åkte på flygande besikning hörde jag nånting om när jag sprang runt där på crusingen och yrade.. eller hörde jag helt fel?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Tungviktare
111 Inlägg
15 maj 2008
_Glenne_ skrev:
var väll en hel del som åkte på flygande besikning hörde jag nånting om när jag sprang runt där på crusingen och yrade.. eller hörde jag helt fel?

Då hörde du rätt.. fick höra bl a om en som skulle få 2800kr i böter om han inte bytte nummerplåtar.. han hade såna här "amerikanska" med palmer o grejer.. Men vad jag har hört så får man ha det på veteranbilar? hmm

1 488 Inlägg
15 maj 2008
Då träffen har varit så är den här tråden inte längre aktuell. Vill ni diskutera det som varit så får nån ta initiativet att starta en Eftersnack-tråd istället.

Låser här.

Sök