Update: Tja! Det va ett tag sen det hände något här

Men den går just nu som min packåsna till och från skola/jobb.
Men idag gick vi upp tidigt på vår lediga dag för att hinna med en del. Till och börja med bestämde vi oss för att fortsätta på högtalarhållarna, så bafflar till ett par 6.5" gjordes. Vi skippar 6*9or då det är enklare att göra bafflar till 6.5"

Dom tänkta högtalarhållarna.Vi har faktiskt redan gjort ett försök med att slänga på polyester på fleecen, men de härdade inte. Så medans jag gjorde bafflar satte sig Ludde och Oskar och rev bort fleecen och alla häftklammrar.
Oskar och Ludde river bort tyget som vi skulle gjutit på och ersatt med ett annat bättre...Sen spände vi upp tyg som vi testat att slänga på lite polyester på. Och de härdade så fint så

Så på med det och sen testa nya högtalarhållarna!
Lagom trångt, men de blir bra till slut
Nytt tyg på plats!Tyvärr så passade såklart inte hållarna alls, dels pga baslådan, men till största del pga säkerhetsbältet

Så de va ett litet bakslag...
Plockade ur lådan och testade lite olika variationer, till slut kom vi fram till en som blir bra och kommer nog se rätt okej ut ändå

Nya placeringen på högtalare bak eftersom dom fina hållarna inte passade.Så det kommer som sagt bli bra, dock åkte vi på lite bakslag igen pga min klumpighet...
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/604015_5jhot7.jpg]()
Ena baffel sprack när vi häftade fast tyget i baffeln, så den är limmad nu och håller på att torka. Så tyvärr hann vi inte lägga på ett lager polyester som vi hade tänkt att göra. Men de ska vi försöka hinna med under veckan så det blir gjort någon gång.
Sen har vi också hunnit åka till mekonomen och beställt nya skärmkanter

Förhoppningsvis blir inte de bara stående, utan åtgärdas snabbt då vi alla som åker till skolan är sjuukt trötta på allt vägljud som kommer in pga att skärmkanter och hjulhus rostat så sjukt mycket. Ska försöka fixa bild på hur hålen ser ut idag jämfört med när vi köpte den...
De va väl allt för idag!

//Jacob