3072
Sök

SonyEricsson vs Nokia !!!

blacken
5 april 2008
Ericsson rules, that`s it!!.. cool

2 982 Inlägg
5 april 2008
Mortalis skrev:
Residence skrev:
satsa på en dyrare telefon med försäkring.. så ska du nog se att d blir bra.
se de som när du köper en bil. köp den i medelklass o du kommer ha problem tillofrån. köp den dyrare o du kommer ha färre problem då butikerna tar det mer på allvar.. iochmed att du lagt ut mer pengar etc..

Tror du verkligen på de där själv? Dyra telefoner pajar lika ofta som billiga. K810 och sådana som folk nämnt kostade ett tag över 4000kr och var "lyx"-vanlig telefon...försäkringarna gör inte ett skit o butikerna hjälper alla kunder lika mkt, kostar inte dom ngt om din telefon går sönder

Har du lagt 5k på en telefon som inte fungerar och står och skriker att du vill ha dina 5k tillbaka så ska du nog se att du får hjälp

2 982 Inlägg
5 april 2008
Residence skrev:
Mortalis skrev:
Residence skrev:
satsa på en dyrare telefon med försäkring.. så ska du nog se att d blir bra.
se de som när du köper en bil. köp den i medelklass o du kommer ha problem tillofrån. köp den dyrare o du kommer ha färre problem då butikerna tar det mer på allvar.. iochmed att du lagt ut mer pengar etc..

Tror du verkligen på de där själv? Dyra telefoner pajar lika ofta som billiga. K810 och sådana som folk nämnt kostade ett tag över 4000kr och var "lyx"-vanlig telefon...försäkringarna gör inte ett skit o butikerna hjälper alla kunder lika mkt, kostar inte dom ngt om din telefon går sönder

Har du lagt 5k på en telefon som inte fungerar och står och skriker att du vill ha dina 5k tillbaka så ska du nog se att du får hjälp

TRo mig ... Butikerna skiter i om din nokia 1110 går sönder... men har du en n95 8gb för 7lök så fixar de fram en ny. jag fick en ny 3 ggr.. tillslut tog jag pengarna tillbaka o fortsatte med min gamla n95a..

2 982 Inlägg
5 april 2008
hogberg skrev:
NEONODE N2 Bra, svensk och liten!

du "lärare"...du menat att bara för telfeonen är svensk så är den bra?..

så måste din bil vara största skiten och då syftar jag på "icke-svensk"...

4 299 Inlägg
5 april 2008
Residence skrev:
Residence skrev:
Mortalis skrev:

TRo mig ... Butikerna skiter i om din nokia 1110 går sönder... men har du en n95 8gb för 7lök så fixar de fram en ny. jag fick en ny 3 ggr.. tillslut tog jag pengarna tillbaka o fortsatte med min gamla n95a..

Skitsnack, har haft både dyra o billiga telefoner o får lika bra hjälp för de. Förmodligen då jag bemött säljarna på ett vänligt sätt ist för att stå o skrika på dom.

Du får tänka lite på hur du hade reagerat om du varit säljare. Vem hade du tagit hand om mest, gaphalsen som tror han rätt i allt lr den som e trevlig o går o resonera me.

Jag skulle iaf inte satsat på en dyr telefon. Dom är inte hållbarare för att dom kostar 6-7000 kr, de e bara mer som kan paja ist. Satsa på en som har de du vill ha o ligger sjysst i pris. Sedan märke får du bestämma själv. Som jag sa tidigare så e Nokia de värsta jag vet, men där e andra som säger tvärtom. Lite Volvo vs Saab jämförelse wink

//Jacob

huh?
10 427 Inlägg
6 april 2008
Alltid kört Nokia (med korta avbrott av Ericsson (gamla sk*ten) & Siemens (urk, en stulen, en självdog).

Dock så dog min odödliga Nokia 5140 modell 2005 utan i efter en tvätt i 60 grader med arbetskläder påslagen sad
Lite dåligt tycker jag, försökte tillochmed rädda den genom att ringa under tvätten! (!! tongue)

Konverterade till SonyEricsson, K550i är en helt okej budgetnalle. Knappsatsen är ingen höjdare,
annars helt okej smile Kameran duger för att föreviga historiska ögonblick roll

Jag säger vilket som, bra med Nokia som oftast har utbytbara skal.
Bra med SonyEricsson som har sköna menyer osv.

Man gör bäst i att inte byta märke ofta.. blir svårt för smstummen big_smile

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
6 april 2008
Iphone släpps i sommar har jag hört. wink

Whine whine!

264 Inlägg
19 maj 2008
Nokia N95!!! Då kan SE gå å lägga sej!!!

* Klåpare
1 718 Inlägg
19 maj 2008
Lätt SE om man ska ha kontroll över en massa filer i minneskortet. På den biten suger Nokia hårt...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

375 Inlägg
19 maj 2008
RikardR skrev:
Jag har en Sony ericsson k810i, den stänger också av sig ofta, och vill inte alltid ta emot sim kortet så jag måste stänga av den och ta ut batteriet för att det skall funka igen.

Jag har också en k810i den absolut sämsta telefon jag har haft !!!
Har haft de på lagning 4-5 ggr plus att jag har fått byta ut den 5 eller 6 ggr för att dem har krånglat på mindre än ett år ! Jag har en nokia 5300 som reserv och den funkar skapligt iaf smile

911 Inlägg
19 maj 2008
Gulmun skrev:
Lätt SE om man ska ha kontroll över en massa filer i minneskortet. På den biten suger Nokia hårt...

hehe njaa, snarare gunvor på 68 år som inte är teknisk skulle jag tro.

Jag har haft många SE och många Nokia..   dom senaste åren har det bara varit nokia, finns inget bättre!

pic up the phone, wazzzaaa

"Blå dåre"
35 Inlägg
19 maj 2008
iphone (skit), neonode (försenad 5 år)?......Jag tror att Nokia N96 kommer att höja ribban för många. inkl pojkar:)

Ur Burnouten hördes en röst som sade "Le, ty den kunde ha varit värre!". Så jag log... Och den blev värre!
Having a fast Volvo is like coming out of the closet, you might surprise people but your still gay

56 Inlägg
19 maj 2008
Jag har en k850i rekommenderar den om ni ska köpa ny telefon men det beror ju på det är ju en kamra telefon 5 megapixlar! Jag har inte sån stor användning av en walkman! Men det går ju lika bra att kyssna på musik i denna!

VOLVO-ligger brett å slitter däck

BMW fantast
1 172 Inlägg
19 maj 2008
har alltid föredragit sony ericcson över nokia. kasnke för morbror jobbar på SE... hehe.. fast har nu övergett SE för att testa IPHONE... och jag bara älskar den:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

116 Inlägg
19 maj 2008
Har en Nokia N81 med 8gb minne. är jättenöjd! bästa mobilköpet jag gjort. ÄN så länge big_smile

Trucker
2 710 Inlägg
19 maj 2008
har en gammal rutten t610, ska väll köpa en k850i snart smile emn me t610an klarar jag vardagen fint fint wink SE e väll utan tvekan bästa luren på marknaden, enligt mig wink

Fart missbrukare

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
19 maj 2008
tja det värkar som SE har ett flertal buggar i sina topp modeller har haft 2 st K850i som fliprat ur
med att dom låser sig å sen får man ej upp dom att kunna komma förbi knapp låset samt en som displayen helt plötsligt vart i regnbågens färger plus en W960i som batteriet sögs ur på 1 1/2 dag fast man snål stält den på allt.

Så nog har Nokia redigare prylar värkar det som .....

//Wolfy

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

209 Inlägg
19 maj 2008
Jag har en Nokia N95

Den har jag följande fel på:
kass batteri tid jag får ladda den jämt
Den låser sig i menyerna ibland så att man måste slita ur batteriet
Den kommer inte ihåg tid å datum även fasst man ställt in den så den ska komma ihåg det
när man stänger av den å startar den igen så har den ju då glömt tid å datumet!! sad sad

Det som är bra med den är
Mp3 Kameran åden funkar fint å prata i å skicka sms med ochså smile

lite saker som varken funkar bra eller dåligt är:
GPSen smile

Hmm.
19 maj 2008
Har bara haft nokia genom åren. förutom en motorola en gång och SE nu sedan oktober.. och ska definitivt gå tillbaka till Nokia. SE är crap!.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
19 maj 2008
Alla SE jag ha varit i närheten av ha enbart strulat..tycker inte de verkar va ett bra märke..nu ha jag en nokia kommer inte ihåg va 17 den heter, kanske 5601?..hm.. de e iaf den nya som gå på reklamen svart och röd tongue Har en 3210a som reserv den e väl 8-9 år nu å ha även badat å håller...har också en siemens c55 som e toppen men den e med nån form av reserv om jag inte hitta nån som vill köpa den haha...

Men iaf ha jag en jobbtelefon som e en nokia och en privat som e en nokia tongue cool jag ha inget å klaga på.

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Sök