hej jag har en fundering om att kanske köpa en volvo 850 glt eller en mazda 626 vilken skulle vara snyggast att styla för ca 80000kr vad skulle ni göra om ni skulle styla nån utav dom hehe behöver lite råd
snygga fälgar o sänkning blir alltid bättre av o lacka all ful plast brukar ju göra den del.. sen beror de ju va på du gillar o linande om du vill ha fett kjolpaket lr va du tycker om
Oj 80.000 det var ingen dålig budget Bara att shoppa loss då! Spana runt lite här på garaget för tips på kjolpaket och sånt, detta var rätt läckert t.ex: http://www.garaget.org/?car=16368
Börja med 18" fälgar och sänkning, någon vinge, lackering av alla lister och sånt, ny ratt och lite prylar i kupén kanske och fortsätt därifrån sedan.
Vet att det stå mazda 626 eller volvo 850, men varför inte vara lite unik och välja en komfort volvo och få den snyggaste volvo som gjorts volvo 960 95 eller nyare riktigt fina bilar
Snyggast vetti fasen!Men det är la kanske kul att INTE följa strömmen med stylade Volvos?! Förvisso är volvo snygga att styla..men beror ju självklart hur man stylar dom och Vilka modeller vi talar om.
Men mer stylade Mazda bilar skulle man ju vilja se mer utav..helt klart!
Skulle bra mycket hellre lägga de pengarna på en cool Mazda än en kantig 850. Visst, det finns ju hyfsat fina 850, men dom är så otroligt vanliga så dom blir tråkiga. Samma styling på nära på alla också. En Mazda ser man ju mest som original, kanske med några större fälgar men det är väl allt. Skulle vara kul med nåt som inte alla andra har.
Dessutom är det bra mycket snålare motorer i Mazdan... Skapligt pigga också.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Satsa på Mazdan, som flera här har sagt du blir ju helt klart mer unik med en sån, är rätt sköna bilar oxå jag hade lyxen att övningsköra i en 626 från 98a gillade den skarpt ^^
Fast det e inget fel på Volvo heller iof
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-