nån som kan göra om lite de jag tänk är att lakera svart allt under listerna och bakkjolen och sen på huven som http://www.garaget.org/?car=19283&image=863553 har gjort fast där de är blankt ska de vara svart å de matta grått å sen kanske nå fälgar:) å svarta rails:P
nå jo nästan laka huven som de röda sen nederdelan av bilen som på den stora bilden alltså fram fångaren bakfångaren och vid listerna så de gårjämt med fram och bak kofångare å svarta rails:P de hade jag tänkt:P
sitter och funderar på att lacka mina fälgar svart men jag vill se det först....finns det någon vänlig och rast lös själ här på garaget som kan hjälpa mig med PSa min bil??????MVH sebbe
Någon som är sugen på att göra om min Saab, bara gå in på profilen o ta en bild , är lite osäker på vad jag vill göra med den, så lite tips skadar inte.
Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.
sitter och funderar på att lacka mina fälgar svart men jag vill se det först....finns det någon vänlig och rast lös själ här på garaget som kan hjälpa mig med PSa min bil??????MVH sebbe
Någon som är sugen på att göra om min Saab, bara gå in på profilen o ta en bild , är lite osäker på vad jag vill göra med den, så lite tips skadar inte.
tänkte höra om det är någon som skulle kunna, fixa så mina fälgar blir svarta med den "ytre" kanten på fälgarna i silver. Om ni orkar en bild med silver kant och en med helsvarta fälgar. Även en sänkning av bilen skulle vara kul att se:) Funderar nämligen på att lacka fälgarna svart tills man har råd att köpa nya.