fyfanken så den såg ut med osthyvel på skuffen , men Carlsson fälgarna vart ju kanon läckert
Vad vill du ha gjort på bilden ? jag tog bilden från sidan som väen neos moddade.. jag har inte moddat på SKIT LÄNGE så kommer förmodligen bli värdelöst.. men vad vill du ha kirrat?
Slutsats då.. ja jag vet fronten den är alldels för sänkt där men så blev det för den luta som fan från början.. och avd är gjort på bilden då? jo JÄVLIGT mkt småpill kan tilllägga att jag gjrode den här på ungefär 30minuter
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (16 augusti 2006)
Slutsats då.. ja jag vet fronten den är alldels för sänkt där men så blev det för den luta som fan från början.. och avd är gjort på bilden då? jo JÄVLIGT mkt småpill kan tilllägga att jag gjrode den här på ungefär 30minuter
Rackarns vad läckert det vart
Det jag hade tänkt få gjort var * Sänkning * Fälgar 18-19" * Solfilm * Ngn häftigare kulör blå / lila / svart eller ngn show lack. ett + Evo VI Vinge (EVO 6) Rieger Kjolpaket EVO Breddning ( Som sitter på MB 190 EVO III ) alternativt E500a breddning. edit: nu vart jag rackarns sugen på klarglas såg ut mkt bättre än helvita bakljusen
shit, va grymma ni är på PS. Har försökt göra saker där, men bara att byta färg på bilen känns ju som ett omöjlig uppdrag. Nån som har nån länk till en guide där man gör om just bilar??
shit, va grymma ni är på PS. Har försökt göra saker där, men bara att byta färg på bilen känns ju som ett omöjlig uppdrag. Nån som har nån länk till en guide där man gör om just bilar??
Jag har hållt på med ps rätt länge kanske 3år.. men senaste halvåret har ja inte gjort nått så man ahr glömt mkt.. men på exmpel den där vita mercan jag fixade i ordning den frösökte jag verkligen byta färg på ;P men de gick typ inte.. jävla svårt med vitt o de va inte så mkt glans i bilden.. men på exmpel en röd elelr blå bilar är de jätte lätt att byta till vilken färg som helst.. (förutom vit) då.. alltså de GÅR ju men de blri fan inte snyggt
UseDubbelTurbo hoppas d är okej att jag lånade din bild
Tackar och bockar du är kungen usedubbelturbo nu fick man se hur läckert det skulle bli med M3 look a like mitten kjol, fälgarna där var ju läckra, vet du vad modellen heter och e.v återförsäljare ? tror att dom t.o.m blir snyggare än dom jag funderat på f.ö så håller jag på ska beställa klarglas bak vart så sugen efter du lekt i ps lite,
UseDubbelTurbo hoppas d är okej att jag lånade din bild
Tackar och bockar du är kungen usedubbelturbo nu fick man se hur läckert det skulle bli med M3 look a like mitten kjol, fälgarna där var ju läckra, vet du vad modellen heter och e.v återförsäljare ? tror att dom t.o.m blir snyggare än dom jag funderat på f.ö så håller jag på ska beställa klarglas bak vart så sugen efter du lekt i ps lite,
som du ser på fälgarna TYVÄRR är det 8bultat vet inte om dom finns till mindre bilar.. det är klassika SUV fälgar plocka dom från en hummer 28"