jo jag vet bilen är inte riktigt klar än.. har fortfarande "lite" utvändigt kvar o göra, men tack för att du försökte iaf ^^ vart grymt bra
kan inte låta bli att små skratta nu när jag kollar på bilden och vet hur min värkligen ser ut ^^
Senast redigerat av Absolut_Audi (18 september 2006)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
det där med lack e ganska svårt att få till snyggt och framför allt verkligt men ladda upp bilden på en sida som heter www.imageshack.us sen när det står att bilden är uppladdad så finns det en massa länkar att välja på... tror du har 3 där uppe och 3 där nere,,, den översta av dom längst ner , tror ja, heter typ hot link for forums1,,,, kopiera den länken o klistra in den i ditt inlägg bara så kommer bilden upp... det går även att göra om storleken på bilden innan du laddar upp den,, jag valde typ 600X400 lr vad det nu va,, det var helt perfekt när jag sedan laddade upp länken (bilden) i forumet. men ska du ladda upp bilden för att någon annan ska modda åt dig så låt bilden vara i orginalutförande.. lycka till! // martin
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D
Någon som vill photoshopa denna bilden? halv bilen svart och halv lilla eller rosa. Nedre delen rosa eller lilla och den översta halvan svart med tonade rutor alla förutom fram=)
Någon som vill photoshopa denna bilden? halv bilen svart och halv lilla eller rosa. Nedre delen rosa eller lilla och den översta halvan svart med tonade rutor alla förutom fram=)
Om det nu inte är för mycket job får du gärna byta plats på färgerna
Jag vet inte hur man länkar den på garaget i stället Vet bara hur man gör som jag gjorde nu. För min del är det inga problem med bilden som den är, men det kanske är jobbigt för dig att photoshopa med dålig kvalite?
hejsan jag undrar om någon vänlig person kan hjälpa mej med att måla B-stolparna och motsvarande bak på bakdörrarna svart? samt ge ett utlåtande om det blev snyggare
hejsan jag undrar om någon vänlig person kan hjälpa mej med att måla B-stolparna och motsvarande bak på bakdörrarna svart? samt ge ett utlåtande om det blev snyggare
Senast redigerat av Absolut_Audi (24 september 2006)