Hallå! Den som vill hjälpa mig är välkommen att skicka ett PM eller Email på crosskart_101@hotmail.com Jag söker en mycket seriös och kunnig designer som kan hjälpa mig med PS förslag! Mer exakt vad jag vill tar vi mellan varandra bilen är en evo 7a
Någon som har lust att göra om min bil till riktigt gött time-attack stuk? Timeattack vinge är ju ett måste såklart, frontsplitter osv. Hade varit superkul eftersom projektet ska gå mer åt det hållet
Någon som har lust att göra om min bil till riktigt gött time-attack stuk? Timeattack vinge är ju ett måste såklart, frontsplitter osv. Hade varit superkul eftersom projektet ska gå mer åt det hållet
Kan egentligen ingenting om time attack, men jag gjorde ett försök iaf!
Tack Neos! Fy fan vad glad jag blir på att du alltid ställer upp och du är den ende som har lyckats övertyga mig om gul film på framlyktorna, men så får det bli. Så min to do list blir röda bromsok, vita rs4 fälgar tona rutorna och gul film till framlyktorna.
Dom andra bilderna var riktigt sjyssta också! Första, tredje fjärde och den sista var helt klart favoriterna
Tack Neos! Fy fan vad glad jag blir på att du alltid ställer upp och du är den ende som har lyckats övertyga mig om gul film på framlyktorna, men så får det bli. Så min to do list blir röda bromsok, vita rs4 fälgar tona rutorna och gul film till framlyktorna.
Dom andra bilderna var riktigt sjyssta också! Första, tredje fjärde och den sista var helt klart favoriterna
Tack igen Neos!
Varsågod! Men jag hade nog fel på ögonen igår, nu ser jag att det är en Passat. Trodde hela tiden att det var en Audi, måste va din front/grill som förvillade mig. ;(
Kan egentligen ingenting om time attack, men jag gjorde ett försök iaf!
Tjabba! Någon som har lust att gör om min Peugeot 406? Vill ha Tomason TN1 18" fälgar Sänkt och sen ny lack, kanske blir lite komplicerat men skulle vilja ha 2 färger. På bilden så ser ni rött sträck. Vill ha en färg ovanför och annan under. Den bilden med bakdelen är jag lite kluven hur jag ska ha, antingen halva halva som resten av bilen eller hela bagageluckan i samma färg som ovandelen av bilen.
Ni får mixtra med färgen som ni själva vill. Men vill helst att en av färgerna är svart eller mörk mörk... grå? typ....