Någon som kanske vill hjälpa mig lite... Det som ska göras:
- R front (samma färg som bilen) med tilhörande (svarta) galler
- Oddyseus 19" fälgar, finns på denna länk http://www.google.se/imgres?um=1&hl … &ty=53 , finns fler resultat på dom på google och även några till bilder som är riktigt bra inne på användaren kilroy30, han har såna monterade på sin V70r
- Ögonlock (samma färg som bilen)
Ser helst att om någon tar sig an utmaningen, så använd denna ( http://www1.garaget.org/archive/180/179 … 957343.jpg ) bild Är det någon som har lite för mycket tid så kan man även försöka redigera bort all dynga, har ingen bild på den då den är nyinköpt samt har inte tillgång till tvätt nu under vintern....
Ska renovera mina Dotz roadster fälgar. skulle behöva lite hjälp med färgval och hur det skulle se ut på bilen. jag har funderat på nån gunmetall eller antracit, typ den på volvos R-fälgar
bilen i fråga
Fa-an får inte länken att fungera. Är iaf Saab 9-3 i min profil.
Tack Jag är så jävla kluven vad jag ska ha för färger på bilen. Vill lacka den så som jag beskrivit men vet inte alls i vilka kulörer så alla färger välkomnas. Skulle helst vilja ha 2 färger och en tunn pinstripe som delade av det. Svart(nere)-röd-grå(uppe) är jävligt snyggt men då blir det att jag kopierat bilen/bilden jag sett
Skulle helst vilja ha 2 färger och en tunn pinstripe som delade av det. Svart(nere)-röd-grå(uppe) är jävligt snyggt men då blir det att jag kopierat bilen/bilden jag sett
Jag ska prova igen. Håller på hela tiden med olika modds, ibland jobbar jag snabbt, men nu har jag fastnat i ett läge med en annan förfrågan.
Skulle helst vilja ha 2 färger och en tunn pinstripe som delade av det. Svart(nere)-röd-grå(uppe) är jävligt snyggt men då blir det att jag kopierat bilen/bilden jag sett
Jag ska prova igen. Håller på hela tiden med olika modds, ibland jobbar jag snabbt, men nu har jag fastnat i ett läge med en annan förfrågan.
Haha du behöver inte förklara dig. Är jätte glad för fälgarna och toningen redan :-) Men jätte kul om du vill försöka med något mer .
Jag orkar inte vägra ps, sitter fortfarande vaken å moddar så ögonen blör å modd fingrarna glöder.. Men jag tänker knyta mig snart efter nattens skörd. Nu é klock f*n 05.26 knyter mig om ca: 10 min..