Jävlar!! Nice det var! Tack!! Blir garanterat röda bromsok, och även svarta backspeglar. Mer sänkning hade ju varit fint med men orkar inte köpa nya fjädrar igen hehe.
Någon som kan ge sig på att lägga lite guld färg på mina fälgar till Polon? Är inte helt övertygad om jag vill lacka än, men skulle vilja se på ett ungefär hur det kan se ut innan man bestämmer sig! Dåliga bilder kanske, men hoppas det duger.
Någon som har lust att göra en snabb photoshop åt mig? Vill se hur det ser ut med en svart board uppe i mitten på vindrutan, med en vit text på där det står "Quattro". Sen även en liten text längst fram nere i hörnet på fram dörrarna i vit där det också står Quattro. Kan leta upp en bild på liknande om någon inte förstår hur jag menar Tack så länge
Kan en snäll själ göra om min bil?? Jag vill ha RS6 grillen men quattro emblemen nertill. En med svart ram runtom och matt silver runt quattro emblemet och en med matt silver både ram och runt quattro emblemet.
Sedan en sänkning av bilen och om det går så röda bromsok. Sist men inte minst svart RS6 diffuser med kromade ändrör av den senaste originala modellen=) Tack på förhand och ursäkta om jag är jobbig=)
Kan en snäll själ göra om min bil?? Jag vill ha RS6 grillen men quattro emblemen nertill. En med svart ram runtom och matt silver runt quattro emblemet och en med matt silver både ram och runt quattro emblemet.
Sedan en sänkning av bilen och om det går så röda bromsok. Sist men inte minst svart RS6 diffuser med kromade ändrör av den senaste originala modellen=) Tack på förhand och ursäkta om jag är jobbig=)