Har tappat bort nyckeln till min volvo 745tic... har kollat med volvo och fått en ny nyckel via reg nr.. Men det gick inte.. Men nu har jag fått tag på nytt tandningslås... Har även tagit bort dörrlåset för att försöka få ny nyckel på så sätt men det funkade inte heller.. Ändå är det samma nyckel till dörren som rattlåset.. eller var.. Är det någon vänlig själ som vet hur f*n man får bort det som sitter där.... Utan att förstöra allt för mkt!!!!
Tror inte jag behöver bort med det... men hur får man bort själva låset... sitter 2 sprintar men svårt att borra.. kommer inte åt... måste man lossa rattstången?? tacksam för svar...
det är inga sprintar det är bryt skruvar dom bryter av dom när dom monterar låset så man inte ska ta bort det så lätt men det är bara att ta en körnare och knacka runt skallen på skruven dom brukar aldrig sitta hårt bara man får dom att börja röra på sig
En på min verkstad hade tappat bort sina till en pv -60 han beställde nycklar via volvo och fick 4 st...en till förardörr, en till passagerardörr, en till tanklock och en startnyckel..