3271
Sök

Fel på JBL steg.

19 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Köpte ett JBL GTO75.4 nyligen, dock verkar det vara fel på det.
"Protect" lampan lyser direkt när man tillför ström. Har testat ett antal olika kablar och det händer samma sak varje gång, säkringarna är hela.

Vad kan det vara för fel ? är det helt pajj tro ?

tacksam för svar!

19 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Glömde nämna det, har endast kopplat in strömen. Så alltså inte kopplat högtalarkablarna.
Okej, detta är första gången jag testat att koppla in steget och har satt allt precis som det ska.
Kanske är så att det behöver repareras, Vart gör lämnar man in det isåfall ? Och är det värt det ? pris  t.ex..

Återigen tacksam för svar!

Driifter;)
1 630 Inlägg
10 april 2008
ja vart köpte du de? annars så hör du på närmaste tv/radio firma

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

19 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Köpte det begagnat på blocket utan kvitton eller garanti kvar, inte så smart kanske men var inte så dyrt heller. Tänkte mest på om det var något litet fel.. Är i stort behov av ett steg till projektarbete innom skolan som ska vara klart snarast så lönar det sig att lämna in det på service kan jag lika gärna göra det. Annars är det bara att åka tillbaka till killen jag köpte det av..

Driifter;)
1 630 Inlägg
10 april 2008
ring o kolla va dom vill ha för felsökning så ..

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

19 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Åkte tillbaka med steget till han jag köpte det av, han va schysst o gav mig tillbaka pengarna och påstod sing inte veta om felet.. men men, får köra framsystemet på sterion sålänge.

Skulle också behöva ha lite tips på steg till Två stycken JBL power 10" ? Hälst ett steg som klarar båda två. Till så bra pris som möjligt, har sett ett monoblock som heter "Sinus" som verkar ganska kraftigt, någon som har någon erfarenhet av det ?

Sök