2051
Sök

Missbildning friar från rattfylla

Meerx
11 april 2008
Ja vet inte....
Men detta känns lite skumt....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2237184.ab

hmm

148 Inlägg
11 april 2008
okej...skumt! har aldrig hört talas om det dära :S

4 554 Inlägg
11 april 2008
man kan ju fråga sig hur läkaren kunde skriva ut ett intyg nbär han själv tyckte de va osannolikt, om de nu kan rinna ner vid en sväng hur har de då kalrat sig när han sovit för de borde man gjort inom 2 dagar, sjukt att vissa går på va som helst

8 885 Inlägg
11 april 2008
loudness : Man sover med huvudet högt
Att läkaren sktiver som han gör är för att han inte undersökt patienten.

Men märkligt är det det kan jag hålla med om, tycker ju att kroppen borde ha tagit upp spriten oavsett vart i kroppen den ligger....

Fotograf på tierpidag.se

263 Inlägg
11 april 2008
Hamilton skrev:
loudness : Man sover med huvudet högt
Att läkaren sktiver som han gör är för att han inte undersökt patienten.

Men märkligt är det det kan jag hålla med om, tycker ju att kroppen borde ha tagit upp spriten oavsett vart i kroppen den ligger....

+ att det nog inte bara är sprit som fastnar i den där "krävan".. det behövs väll en ansenlig mängd för att komma upp i över 2 promille!? haha, de börjar likna amerika här åxå nu tongue trodde jag aldrig ^^

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 april 2008
haha ja, vad ska man säga.. vilka lirare lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
11 april 2008
Tycker det låter förjävla cp..

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Saab
344 Inlägg
11 april 2008
de va de sjukaste:P

375 Inlägg
11 april 2008
2,4 promille.. då är man ganska redigt dyngfull lol
han måste vara jävligt lättpåverkad eller ha en missbildning stor som en wiskey flaska tongue
Det här trodde jag inte om rättssystemet i sverige haha

3 113 Inlägg
11 april 2008
det var ju tur för honom.. men hoppas innerligt att han lärde sig en läxa.

dumt utav tingsrätten!
Senast redigerat av cebT (11 april 2008)

Semper Fi

Wankel
1 080 Inlägg
11 april 2008
vilket jävla skitsnack

MDS Västerås

245 Inlägg
11 april 2008
Hoppas åklagaren överklagar för annars är det enligt mitt sätt att se på det tjänstefel av denne då det är väldigt suspekt att man kan ha en så stor missbildning utan att det görs nått åt det.

3 235 Inlägg
11 april 2008
Det måste ha varit en hel del sprit där i så fall...

1 297 Inlägg
11 april 2008
Problemet är att domstolen måste vara till 98% säkra typ, dvs bortom allt tvivel! Nu sa läkaren att de finns faktiskt en chans att det är som mannen säger så de valde att fria han.

Wankel
1 080 Inlägg
11 april 2008
MrTobias skrev:
Problemet är att domstolen måste vara till 98% säkra typ, dvs bortom allt tvivel! Nu sa läkaren att de finns faktiskt en chans att det är som mannen säger så de valde att fria han.

men seriöst, om det fanns minsta chans att det var sant, hur mycket sprit skulle inte behöva rymmas där för att han ska gå upp i 2,4 promille eller vad det var? dessutom lär han ha stått upp i 2 dygn i sträck för att det skulle ligga kvar på samma ställe med..
visst, jag är ingen läkare men jag tycker det är solklart

MDS Västerås

Avstängd
653 Inlägg
11 april 2008
fyfan vad sjukt yikes så borde det fan inte få gå till, det är ju bara för enkelt ? helt idiotiskt mad

Jag har rätt i vad jag än säger.

385 Inlägg
11 april 2008
A tjena , åkte ner när bältet knäpptes upp hahaha tongue största bullshiten ja har hört. Så han lagrade en flaska 70is i 2 dar:P haha. Då behöver man inte köpa så mkt dricka för helgen:P bara gå o trycka lite så de åker ner:D

Sleeper
3 084 Inlägg
11 april 2008
nog aftonbladet som har för lite att skriva ska nog vara 0,24 promille men aftonhoran gillar ju som sagt att överdriva

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

98 Inlägg
11 april 2008
"Whiskyn hade han druckit två dagar innan och och den måste ha legat kvar i strupen.

När han väjde för älgen knep bilbältet åt och knuffade groggen vidare ner till magen – därav den höga promillehalten senare."

hade han bilbältet lindat runt halsen så det knep åt? eller?
Och fan 2.44 promille måste han ha haft mkt whisky i halsen + det kanske ska börja svida om man har det kvar i 2 dagar...

245 Inlägg
12 april 2008
Som sagt hoppas åklagaren överklagar för annars begår han/hon enligt mig tjänstefel. Denna dom är ju lika löjlig som att du vid et mordfall kan skylla på annan förövare och kan inte åklagaren bevisa att det är du som är gärningsmannen så måste alla ev gärningsmän frias.

Nä US of Assholes rättvisa är ibland bättre för då krävs även personligt ansvar! Menar nån gång har denna person hävt i sig spriten och vet vad det gör med motoriken mm?

Edit: Stavfel
Senast redigerat av olirc (12 april 2008)

Sök