Grejen är ju den att om man sätter sig in i englas föräldrars situation så kan man inte fatta hur jävla hemskt det måste vara att ens barn blir bortrövat.. Tänk på att barn som blir bortrövade troligtvis kommer till ett öststatsland. där dem blir prostituerade etc etc.. Tänk sen då barnet blir äldre och har vaga minnen om man hade föräldrar och insett att istället skulle man kanske haft ett bra liv inse hur jävla hemskt det måste kännas.
Om man nu sätter sig in i Englas föräldrars situation vad skulle man ha gjort? Tänk och sitta där under rättegången och se sin dotters mördare. Jag hade nog fan inte pallat och leva och hade det vart jag som var englas mor/far så hade jag nog tagit konsekvenserna och suttit av mina sju år? Jag kan inte ens tänka mig hur det är att leva vidare. :S Detsamma gäller de 2 morden i arboga.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!