egen personlig åsikt, iden är ju bra men gillar inte att det var neongrönt
Har du nån annan idé då..?
hade det vart min cykel så hade jag velat få det att smälta ihop lite med dom andra färgerna, om du förstår vad jag menar... annars har jag lite idetorka
joo jag sålde min cykel för cirka 3 månader sedan å den var la en 5 år gammal men var i fint skick, peak baw baw men skall köpa mig en ny snart ..men lägg inte för mkt på den inte värt som sakt
Asså, neon grön va lixom bara en idé, dem flesta säger att d kanske inte passar så bra å d förstår ja men ja tänkte att d kunde ändå vart snyggt Men har ni nån anna bra färg idé då..?
Är du beredd att lägga lite stålar så kan det kanske bli något av den... Gå in på cyclecomponents.com och kolla på lite delar eller swebikers.se för inspiration
inte värt att lägga pengar på en sådan gammal cykel
Ehh vadådå? Åldern är det nog inga problem med. Snarare kvaliten, Peak är inte kända för kvalitetsgrejjer om man säger så. Har själv byggt cyklar för alldeles för många tusenlappar (20+) på komponenter som har några år på nacken.
Jag skulle börjat med att byta till en snyggare ram t.ex. Specialized p1 - p2, går att hitta till humana priser på blocket, swebikers eller happymtb. Gaffeln såg kanske inte heller så krallig ut så den kanske man också skull byta mot en billig Marzocchi/Rock Shox