2692
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

Reservdansk
6 271 Inlägg
16 juni 2008
Uh, kan du skicka en dekal? Det skulle underlätta. big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
16 juni 2008
sorry, har ingen tid att lägga ut på att posta iväg massa dekaler. Därför va Träffen som alla inte kom på den 31 till för att dela ut dekaler. Jag gjorde min del där. + Att folk som skulle ha T-shirts har inte änns hämtat dom!, vill ej lägga mer av egna pengar. Förståelse?

135 Inlägg
17 juni 2008
Hur har det gått med sovplats/ställe? Finns det nåt ställe att kasta upp massa tält på eller tar vi och överfaller ett vandrarhem helt och hållet?

Idrott luktar svett, sport luktar bensin

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
"överfaller" tongue Nej jag väntar fortfarande på svar från Åhus

31 Inlägg
18 juni 2008
vad är kravet på bilen för att få va med?? råstylad. lr duger cleantstuk??

kör på det cleana stuket själv med en A4 avant -05 STCC. sänkt,19", ögonlock, krom,
Senast redigerat av j0int (18 juni 2008)

Clean is Mean

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
j0int skrev:

kör på det cleana stuket själv med en A4 avant -05 STCC. sänkt,19", ögonlock, krom,

Clean stuket e helt klart godkännt, e du med i kategorin "styling" eller högre så e du direkt kvalificerad annars skickar du PM till antingen mig eller Digital_kicker så bedömmer vi bilen "manuellt", men det ska nog inte var nån problem smile

31 Inlägg
18 juni 2008
Kajlie skrev:
j0int skrev:

Clean stuket e helt klart godkännt, e du med i kategorin "styling" eller högre så e du direkt kvalificerad annars skickar du PM till antingen mig eller Digital_kicker så bedömmer vi bilen "manuellt", men det ska nog inte var nån problem smile

styling vill jag inte säga.. har stcc karossen, sänkt ,19" rs4, kromspeglar.ögonlock. tonning på alla rutor. det är typ det ända.. vill inte kalla det styling

Clean is Mean

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
j0int skrev:
Kajlie skrev:
j0int skrev:

styling vill jag inte säga.. har stcc karossen, sänkt ,19" rs4, kromspeglar.ögonlock. tonning på alla rutor. det är typ det ända.. vill inte kalla det styling

Nej det var därför vi tog bort att det var krav att man var med i kategorin styling eller högre, en clean bil kan vara hur rå som helst som du skrev så har du en utmärkande bil och då är man ju kvalificerad så det ska inte vara några probelm.

31 Inlägg
18 juni 2008
Kajlie skrev:
j0int skrev:
Kajlie skrev:

Nej det var därför vi tog bort att det var krav att man var med i kategorin styling eller högre, en clean bil kan vara hur rå som helst som du skrev så har du en utmärkande bil och då är man ju kvalificerad så det ska inte vara några probelm.

Nice... sign me up then big_smile

Clean is Mean

31 Inlägg
18 juni 2008
klistermärkenna?? var i hbg kan jag hämta dom?? jobbar nere på söder.. va jag har fattat ska man ha ett sånt för att vara med?? lr jag e helt ute å fylle kör??? winktongue

Clean is Mean

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Skicka ett PM till Digital_kicker det e han som har hand om dom

3 722 Inlägg
18 juni 2008
kom till HBG och hämta hos mig, har dekalerna hemma, eller om du är i HBG under helgerna är det bara till att ringa mig eller att vi tar det häre inne!

31 Inlägg
18 juni 2008
när uppdaterades listan senast??? lr det e dom 41 plus mig big_smile

Clean is Mean

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Listan uppdaterades nästan precis så med dig e vi 42

31 Inlägg
18 juni 2008
Kajlie skrev:
Listan uppdaterades nästan precis så med dig e vi 42

'

aa utmärkt=D ser fram i mot detta.

Clean is Mean

3 722 Inlägg
19 juni 2008
Börjar närma sig nu!

Volvomekaniker
299 Inlägg
19 juni 2008
Vilken av trådarna är det som gäller??

Jag är intresserad av att följa med!!

203 Inlägg
19 juni 2008
Rille_745 skrev:
Vilken av trådarna är det som gäller??

Jag är intresserad av att följa med!!

Det är denna! Kajlie skriver upp dig så fort han ser att du vill vara med.
Senast redigerat av Larssonn (19 juni 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Jepp uppdaterar.

BTW nån mer än jag som e på sugigt dåligt humör ? Först förlust i EM sen blir FRA lagen igenomröstad ? >sad

31 Inlägg
19 juni 2008
Kajlie skrev:
Jepp uppdaterar.

BTW nån mer än jag som e på sugigt dåligt humör ? Först förlust i EM sen blir FRA lagen igenomröstad ? >sad

Rille_745 är redan med på listan, så ni vet

Clean is Mean

Sök