2524
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

Knegare
139 Inlägg
5 juli 2008
Om vi ska ställa ut i Hbg kl 20.00, lär vi ju inte kunna vara i Åhus förrän tidigast 22 eller? Tar ju en timme att köra typ, o mindre än en timmes utställningen blir det väl inte? Finns det ingen möjlighet att övernatta tidigare? Typ Perstorp, Tyringe, Hässleholm eller Vinslöv? Bara en idé.

Det med brännboll låter super! Jag vet ett ställe där vi nog skulle kunna få plats, vid Saxtorp väldigt nära motorvägen söder om Landskrona. Intill en liten sjö, tror där ska vara plats för rätt många bilar, men inte säker, kanske nån annan e mer säker? Det trista e att det är grusväg en bit dit så bilarna blir nog dammiga :S

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
5 juli 2008
Biiatchen skrev:
okej men hoppas d blir en bra road tripp för er lycka till smile kanske kan möta upp er när ni kör in i hbg ?? smile

ska du inte med? tråkigt ju! Kom nu till mig så får du dekaler!
Nu börjar folk vakna till liv i tråden!. gött å se!
Senast redigerat av Digital_Kicker (5 juli 2008)

440 Inlägg
5 juli 2008
REiktigt gött.) hoppas ni kan komma på lite mer aktiviteter med:) sj har jag redan fått på dekalerna nu:D riktigt nöjd:D

jim ..

367 Inlägg
5 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
Biiatchen skrev:
okej men hoppas d blir en bra road tripp för er lycka till smile kanske kan möta upp er när ni kör in i hbg ?? smile

ska du inte med? tråkigt ju! Kom nu till mig så får du dekaler!
Nu börjar folk vakna till liv i tråden!. gött å se!

ja men vart faan hittar jag dig då smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Reservdansk
6 271 Inlägg
5 juli 2008
Proby skrev:
Om vi ska ställa ut i Hbg kl 20.00, lär vi ju inte kunna vara i Åhus förrän tidigast 22 eller? Tar ju en timme att köra typ, o mindre än en timmes utställningen blir det väl inte? Finns det ingen möjlighet att övernatta tidigare? Typ Perstorp, Tyringe, Hässleholm eller Vinslöv? Bara en idé.

Det med brännboll låter super! Jag vet ett ställe där vi nog skulle kunna få plats, vid Saxtorp väldigt nära motorvägen söder om Landskrona. Intill en liten sjö, tror där ska vara plats för rätt många bilar, men inte säker, kanske nån annan e mer säker? Det trista e att det är grusväg en bit dit så bilarna blir nog dammiga :S

Söder om Tyringe, på Hovdala-fältet finns de gamla uppställningsplatserna kvar från P2, gamla övervuxna grusplaner med bara någon km till Finjasjön.
Men det är grusväg dit. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

440 Inlägg
5 juli 2008
Wiie:) bara 2veckor kvar nu du:)

jim ..

3 722 Inlägg
5 juli 2008
crx_jim skrev:
Wiie:) bara 2veckor kvar nu du:)

ja det är nice!!

Tror inte vi kommer hinna hålla tidsschemat som är bestämt. Men några timmar skillnad från det vi bestämt är ju inte hela världen

Vem håller i Utställningen i Landskrona?
Senast redigerat av Digital_Kicker (5 juli 2008)

Elektriker
1 138 Inlägg
5 juli 2008
fuck fuck fuck att jag inte fått min sänkningsats än.. vill verkligen ha den..får ta o ringa o skälla ut dom fan haha wink man längtar rätt mö just nu smile o kicker jag får väll komma o hämta mina dekaler haha..
Senast redigerat av daajvid (5 juli 2008)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Livsnjutare
44 Inlägg
5 juli 2008
finns det plats till mig? t0bias skrev att jag skulle följa med:D

Volvo For Life Karr!

Skogskonsult
214 Inlägg
6 juli 2008
TurbOla skrev:
Proby skrev:

Söder om Tyringe, på Hovdala-fältet finns de gamla uppställningsplatserna kvar från P2, gamla övervuxna grusplaner med bara någon km till Finjasjön.

Du menar att man skulle tälta där mitt i ingenstans typ?

3 722 Inlägg
6 juli 2008
daajvid skrev:
fuck fuck fuck att jag inte fått min sänkningsats än.. vill verkligen ha den..får ta o ringa o skälla ut dom fan haha wink man längtar rätt mö just nu smile o kicker jag får väll komma o hämta mina dekaler haha..

japs! får du göra!!!

Och Moppsen och Biiatchen ni läggs in på listan!
Senast redigerat av Digital_Kicker (6 juli 2008)

SkenLaddRacing
159 Inlägg
6 juli 2008
jag och david89 sätter på våra klister märken i malmö innan avfärden:) vi tillåter er med planeringen av touren!big_smile

Mvh MrLing

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

Reservdansk
6 271 Inlägg
6 juli 2008
Aleck skrev:
TurbOla skrev:
Proby skrev:

Du menar att man skulle tälta där mitt i ingenstans typ?

Jag har ingen aning, kan inte komma på några campingplatser runt Hässleholm, och allt runt Hässleholm är mitt i ingenstans. big_smile

Finns säkert bättre ställen!

Sempre Inter
537 Inlägg
6 juli 2008
jag kan inte tyvärr så ni får ta bort mig från listan, hoppas att det uppskattas det jobb jag gjort med dekaltrim och tillverkingen av dekalen!

Synd att allt inte låg ihop med när det ska va blackrace i kristianstad nästa helg (12e)

Elvis
HPC KayTown

3 722 Inlägg
7 juli 2008
synd ju!.

Vill påminna alla er som ej hämtat Dekaler än! Att dom finns att hämta i Helsingborg!. Ni som hämtat behöver inte bry er!
Senast redigerat av Digital_Kicker (7 juli 2008)

SkenLaddRacing
159 Inlägg
7 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
synd ju!.

Vill påminna alla er som ej hämtat Dekaler än! Att dom finns att hämta i Helsingborg!. Ni som hämtat behöver inte bry er!

kommer du ta med till starten i malmö?big_smile

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

204 Inlägg
7 juli 2008
Jag kan titta inom i Landskrona

Elektriker
1 138 Inlägg
7 juli 2008
Bettan_Nostdal skrev:

bara? varför inte köra hela rundan med oss?

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

204 Inlägg
7 juli 2008
daajvid skrev:
Bettan_Nostdal skrev:

bara? varför inte köra hela rundan med oss?

Det har jag tyvärr inte bensinpengar till sad Eftersom jag är arbetslös. Men jag är i Landskrona de dagarna. Så tänkte om man fick veta vart ni ska stå så kan man kika förbi och snacka lite mä folket. Hade varit skoj smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
7 juli 2008
Vet hur det är. Har inte råd att ställa på bilen igen, för skatten ska betalas den här månaden egentligen. big_smile

Men man kan alltid göra nåt svartjobb så man rycker loss nån tusenlapp. wink

Sök