3169
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

Elektriker
1 138 Inlägg
12 juli 2008
Bettan_Nostdal skrev:
Kommer och tittar på er när ni står i Landskrona. Har inte cash till bensinen sad

bara o hoppa in i min bil o hänga på haha:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

440 Inlägg
12 juli 2008
GOtt bara en vecka kvar nu:D

jim ..

Knegare
139 Inlägg
13 juli 2008
Så nu e det bara en vecka kvar! big_smile Hoppas verkligen jag får rätt på min bil nu idag så den går som den ska, blir både billigare o roligare om den kan funka på etanol hehe..

Så e det någon som kollat med campingplats? Börjar bli så smått dags snart kanske?

En gång V6, alltid V6 =)

293 Inlägg
13 juli 2008
kan inte följa med har inte en peng över för att kunna tanka bilen för att följa med.
kan nog komma till malmö sen landskrona sen hbg kan inte följa med hela vägen runt sad
synd att ni har det mitt i en månad när man inte har en peng kvar från lönen bättre ni hade haft det den 25-26juli wink tror jag fler hade kunnat komma med cool

3 722 Inlägg
13 juli 2008
Har man inha cash och vet att touren börjar närma sig får man ju spara cash smile

293 Inlägg
13 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
Har man inha cash och vet att touren börjar närma sig får man ju spara cash smile

mm men sen är det så man får lite smällar med räkningar som man måste betala . aja smällar man får ta får åka med nästa gång om det blir så wink kanske man blir klar med bilen också big_smile

204 Inlägg
13 juli 2008
Digital_Kicker skrev:

Men det är inte lätt att spara något när man inte har något jobb wink

204 Inlägg
13 juli 2008
daajvid skrev:
Bettan_Nostdal skrev:
Kommer och tittar på er när ni står i Landskrona. Har inte cash till bensinen sad

bara o hoppa in i min bil o hänga på haha:D

Vill ju köra Mazdan innan vi ställer av den igen wink

Reservdansk
6 271 Inlägg
13 juli 2008
Min bil går fint nu premiärstartade den nya förstärkta motorn idag, blir en del av inkörningsrundan, om jag bara får den påställd och vi får rätt på kopplingen i tid. wink

Har också dåligt med cash, men det är ingen ursäkt! big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

440 Inlägg
14 juli 2008
hur blir dte med camping och tider mm då?+

jim ..

22 Inlägg
14 juli 2008
jag hade gärna hängt med på rundan men... när ska ni köra från hbg till åhus?? ska ni slå upp tälten mitt i natten? jag bor i kstad som är 1 mil där ifrån så jag kommer bo hemma iaf.

Rasmus Nilsson

Japan Quality
41 Inlägg
14 juli 2008
Jag glider me!...Med Hondan
Senast redigerat av Noxknight (14 juli 2008)

SkenLaddRacing
159 Inlägg
14 juli 2008
jag tycker vi stannar en vända i åhus och sen glider vidare till sovplatsen, roligast med folk där:D

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

3 722 Inlägg
14 juli 2008
crx_jim skrev:
hur blir dte med camping och tider mm då?+

vet! Tiderna skulle blivit aktuella nu innan fredag! men kajlie saknar internet!!! Allt jag kan säga just nu är att vi kommer/måste vara i helsingborg innan kl 20.30! Men det blir inga problem! Sen tror jag knappast att vi kommer att campa i Åhus! Eftersom vi ska va i helsingborg 20.00 och vi ska stanna där till kl max 21.30. Efter det har vi ett stopp i Ängelholm, sen Hässleholm ja resten kan ni räkna ut själva. Vi kommer inte vara i Åhus föränn kl 0300-0400. Såvida vi skippar Ängelholm eller Hässleholm. För då får vi kanske någon extra timme.

Vi får se hur det hela kommer att bli. Ska försöka kontakta Kajlie imorgon!! Vi ska komma fram till en så bra lösning vi kan!! smile

Knegare
139 Inlägg
14 juli 2008
Static35 skrev:
kan inte följa med har inte en peng över för att kunna tanka bilen för att följa med.
kan nog komma till malmö sen landskrona sen hbg kan inte följa med hela vägen runt sad
synd att ni har det mitt i en månad när man inte har en peng kvar från lönen bättre ni hade haft det den 25-26juli wink tror jag fler hade kunnat komma med cool

azzå om man vetat om denna lilla tripp sedan flera månader, eller iaf ett par, så kunde man väl ha lagt undan några hundralappar, jag menar det är inte en jorden-runt-resa vi ska göra, inte nåra jättepengar det handlar om, eller hur mycke soppa drar 206an??

Ännu en gång, något nytt på övernattningsfronten, vi som har coupe-bilar kan inte bara öppna skuffen o lägga oss på en madrass där, så vi måste sova på annat vis ju, som tex tält. Några tips om var vi kan sova??

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
15 juli 2008
Proby skrev:
Static35 skrev:

azzå om man vetat om denna lilla tripp sedan flera månader, eller iaf ett par, så kunde man väl ha lagt undan några hundralappar, jag menar det är inte en jorden-runt-resa vi ska göra, inte nåra jättepengar det handlar om, eller hur mycke soppa drar 206an??

Ännu en gång, något nytt på övernattningsfronten, vi som har coupe-bilar kan inte bara öppna skuffen o lägga oss på en madrass där, så vi måste sova på annat vis ju, som tex tält. Några tips om var vi kan sova??

tält är det som är bestämt, plats? ej 100% bekräftat än!
Jag sover i bilen iaf!. har ej junnit fixa tält.

440 Inlägg
15 juli 2008
jag ska iaf tälta:) men min fråga nu var i malmö är dte samling?? och när mm?? mvh

jim ..

293 Inlägg
15 juli 2008
Proby skrev:
Static35 skrev:

inte 206an jag ska köra.. utan mazdan :p den drar där mer soppa + har haft lite räkningar jag inte räknat med hemma och där ifick jag ta alla pengar jag hade sparat för touren

3 722 Inlägg
15 juli 2008
crx_jim skrev:
jag ska iaf tälta:) men min fråga nu var i malmö är dte samling?? och när mm?? mvh

16.00 samling. allt står på första sidan smile
Senast redigerat av Digital_Kicker (15 juli 2008)

Elektriker
1 138 Inlägg
15 juli 2008
nu börjar de närma sig folk:Dbig_smileD: backa förfan int ut nu.. kommer bli grymt me bilar ju:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Sök