Så nu e det bara en vecka kvar! Hoppas verkligen jag får rätt på min bil nu idag så den går som den ska, blir både billigare o roligare om den kan funka på etanol hehe..
Så e det någon som kollat med campingplats? Börjar bli så smått dags snart kanske?
kan inte följa med har inte en peng över för att kunna tanka bilen för att följa med. kan nog komma till malmö sen landskrona sen hbg kan inte följa med hela vägen runt synd att ni har det mitt i en månad när man inte har en peng kvar från lönen bättre ni hade haft det den 25-26juli tror jag fler hade kunnat komma med
Har man inha cash och vet att touren börjar närma sig får man ju spara cash
mm men sen är det så man får lite smällar med räkningar som man måste betala . aja smällar man får ta får åka med nästa gång om det blir så kanske man blir klar med bilen också
Min bil går fint nu premiärstartade den nya förstärkta motorn idag, blir en del av inkörningsrundan, om jag bara får den påställd och vi får rätt på kopplingen i tid.
Har också dåligt med cash, men det är ingen ursäkt!
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
jag hade gärna hängt med på rundan men... när ska ni köra från hbg till åhus?? ska ni slå upp tälten mitt i natten? jag bor i kstad som är 1 mil där ifrån så jag kommer bo hemma iaf.
vet! Tiderna skulle blivit aktuella nu innan fredag! men kajlie saknar internet!!! Allt jag kan säga just nu är att vi kommer/måste vara i helsingborg innan kl 20.30! Men det blir inga problem! Sen tror jag knappast att vi kommer att campa i Åhus! Eftersom vi ska va i helsingborg 20.00 och vi ska stanna där till kl max 21.30. Efter det har vi ett stopp i Ängelholm, sen Hässleholm ja resten kan ni räkna ut själva. Vi kommer inte vara i Åhus föränn kl 0300-0400. Såvida vi skippar Ängelholm eller Hässleholm. För då får vi kanske någon extra timme.
Vi får se hur det hela kommer att bli. Ska försöka kontakta Kajlie imorgon!! Vi ska komma fram till en så bra lösning vi kan!!
kan inte följa med har inte en peng över för att kunna tanka bilen för att följa med. kan nog komma till malmö sen landskrona sen hbg kan inte följa med hela vägen runt synd att ni har det mitt i en månad när man inte har en peng kvar från lönen bättre ni hade haft det den 25-26juli tror jag fler hade kunnat komma med
azzå om man vetat om denna lilla tripp sedan flera månader, eller iaf ett par, så kunde man väl ha lagt undan några hundralappar, jag menar det är inte en jorden-runt-resa vi ska göra, inte nåra jättepengar det handlar om, eller hur mycke soppa drar 206an??
Ännu en gång, något nytt på övernattningsfronten, vi som har coupe-bilar kan inte bara öppna skuffen o lägga oss på en madrass där, så vi måste sova på annat vis ju, som tex tält. Några tips om var vi kan sova??
azzå om man vetat om denna lilla tripp sedan flera månader, eller iaf ett par, så kunde man väl ha lagt undan några hundralappar, jag menar det är inte en jorden-runt-resa vi ska göra, inte nåra jättepengar det handlar om, eller hur mycke soppa drar 206an??
Ännu en gång, något nytt på övernattningsfronten, vi som har coupe-bilar kan inte bara öppna skuffen o lägga oss på en madrass där, så vi måste sova på annat vis ju, som tex tält. Några tips om var vi kan sova??
tält är det som är bestämt, plats? ej 100% bekräftat än! Jag sover i bilen iaf!. har ej junnit fixa tält.
inte 206an jag ska köra.. utan mazdan :p den drar där mer soppa + har haft lite räkningar jag inte räknat med hemma och där ifick jag ta alla pengar jag hade sparat för touren