2865
Sök

koppla?

12 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
#1
ja har en fråga, hur ska man koppla in en ny stereo på bästa sätt om de inte finns nån antensladd eller nåt att koppla in den me? och hur ska man sedan gå bak till baslådan o högtalarna på hatthyllan i baksätet o bagageluckan?

Volvo 740 power for life

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
9 januari 2006
#2
Hmm, var bor du då?? Är det inte för långt skulle jag kunna räcka upp en hand som frivillig.. hehe


458 Inlägg
9 januari 2006
#3
Volvo740GLT skrev:
ja har en fråga, hur ska man koppla in en ny stereo på bästa sätt om de inte finns nån antensladd eller nåt att koppla in den me? och hur ska man sedan gå bak till baslådan o högtalarna på hatthyllan i baksätet o bagageluckan?
hehe här kan man skriva mycket.. Men det viktigaste är att du inte drar lågnivåkablarna på samma sida som strömkablarna annars är det risk för störningsljud..

337 Inlägg
9 januari 2006
#4
Du får väl dra fram nya kablar till stereon!

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
10 januari 2006
#5
Jag förstår inte riktigt frågan, vad är det som saknas? allt finns ju där orginal... sedan drar du kablarna under listerna på båda sider tills du kommer bak...


337 Inlägg
10 januari 2006
#6
Xoff skrev:
Jag förstår inte riktigt frågan, vad är det som saknas? allt finns ju där orginal... sedan drar du kablarna under listerna på båda sider tills du kommer bak...
Eftersom han säger att det ej finns något att koppla i så finns det väl inte det. Men tycker också det låter konstigt att inget finns, gräv  lite i stereofacket o se om du hittar "isokontakten"

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
10 januari 2006
#7
Reggin skrev:
Xoff skrev:
Jag förstår inte riktigt frågan, vad är det som saknas? allt finns ju där orginal... sedan drar du kablarna under listerna på båda sider tills du kommer bak...
Eftersom han säger att det ej finns något att koppla i så finns det väl inte det. Men tycker också det låter konstigt att inget finns, gräv  lite i stereofacket o se om du hittar "isokontakten"
iso finns det troligen inte om inte någon innan har anpassat det till iso... men orginal borde finnas så man kan göra om det till iso... å det e ju inte så svårt... wink


337 Inlägg
10 januari 2006
#8
Nepp, det e ju inte svårt tongue Om det nu finns, och om han är osäker får han ju dra nya kablar! E ju inte heller så svårt!

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

2 Inlägg
21 februari 2006
#9
Inlägg raderat av admin
Senast redigerat av chrizz (21 februari 2006)



Sök