3196
Sök

Kan man lita på Ks carstyling???

30 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
Någon som har handlat av Ks carstyling  och vet om det är något seriöst företag?
Funderat på att köpa lite därifrån men vet inte hur dom är med leveranser å vidare.??

mvh
Senast redigerat av Sordo (25 april 2008)

Vem fan kastar blåbär.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 april 2008
passande rubrik då

1 050 Inlägg
25 april 2008
Sordo skrev:
Någon som har handlat av Ks carstyling  och vet om det är något seriöst företag?
Funderat på att köpa lite därifrån men vet inte hur dom är med leveranser å vidare.??

mvh

Verkar onekligen att "vara lite si och så" med de allra flesta Stylingbutikerna. big_smile
De flesta är nog endast ute efter mkt snabba stålar.
Senast redigerat av E-30 (25 april 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

16 Inlägg
25 april 2008
Se denna tråden

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=76644

eller hör med decib3L. Han har köpt från detta företaget tror jag.

Arbete är ett hån mot friheten...en arbetare är en slav på deltid. (Bob Black)
När en kvinna sträcker ut vänster hand genom bilfönstret kan det betyda två saker: antingen torkar hon nagellacket eller också tänker hon svänga höger. (Rudi Carrell)

30 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
URC skrev:
E-30 skrev:
Sordo skrev:

mvh

Verkar onekligen att "vara lite si och så" med de allra flesta Stylingbutikerna. big_smile
De flesta är nog endast ute efter mkt snabba stålar.

Hmm, nja de kan jag inte hålla med om...har säkert gjort 500 affärer över internet med olika företag.
Runt 100 av dessa från diverse trim och stylingfirmor runt om i landet,
visst har man fått vänta på en del saker men de beror ju oftast på att varan ej finns i lager,
posten, tillverkaren strular.

Aldrig råkat ut för att företaget är oseriöst eller blivit lurad...tur kanske.

Är du osäker på dom så slå dom en pling,
man kan ju ana lite vad det är för folk av hur man blir bemött i tele.
Har inte själv hört talas om detta företaget.

Tack för hjälpen, ska kolla, å vist ajg ahr med köpt från olkia företag , men ibland finns ju prylarna man vill ha till lägre pris hos vissa å då vill man ju vara säker på att det är nått seriöst företag.

Vem fan kastar blåbär.

trucken
563 Inlägg
25 april 2008
har jag också gjort...de är trevliga och de beställer från DERAS leverantör så fort de fått in sina stålar. dock så var passformen som vanligt,,,,askass men de kan de inte råför.

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

987 Inlägg
25 april 2008
Inag som helst problem, beställde mina angeleyes därifrån, snabbt och smidigt!

i like it load

89 Inlägg
25 april 2008
Funkade fint för mig, beställde iofs bara angeleyes därifrån, men inga problem alls

17 Inlägg
25 april 2008
Köpte mina angeleyes där med,
Först la jag en beställning gick & väntade sen hade 1månad gått & jag ringde dom så sa dom att lysena skulle komma snart, gick en månad till, ringde igen och fick som inget svar, då tröttnade jag & avbeställde dem. men fick då reda på att det var företaget som KS beställer från som trasslade. Så la en ny beställning och då gick allt smidigt, fick hem dom på 2veckor.

30 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
pippaaN skrev:
Inag som helst problem, beställde mina angeleyes därifrån, snabbt och smidigt!

okej, tack för hjälpen, smile

Vem fan kastar blåbär.

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
26 april 2008
Beställde front och bakkjol därifrån tidigare i vintras. och det tog betydligt längre tid än vad det skulle.
men tydligen så hade en utav mina delar kommit bort mellan Tyskland och Sverige.

Tycker dock att dem var väldigt trevliga och svarade alltid när man hörde av sig.
Och delarna kom ju fram till sist.

Är väl sånt man får räkna med när delarna beställs från andra länder. inte alltid det funkar som det ska.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

16 Inlägg
26 april 2008
>klasc< har läst mycket både på utopower och här på garaget och det käns som att du klagar på alla företag!!
e det för att du konkurerar med dom eller?
hur vet du att de inte har nån koll på sina produkter??
eller hur vet du hur leveranstiden e om du inte har beställt nåt?? konstigt va??
du snackar br skit säger jag...
du blev ju avstängt på autopower pga att du länkade till ditt eget shop/hemsida o.s.v!!
detta gör du här på garaget också...och utger sig för en annan person...
tycker det e dåligt stil att kasta andra i smuts bara för att det ska gå bra för dej...och komm inte med att du inte har nån företaget...

som du kan se här har dom flesta fåt sina grejer och många är ganska nöjda och det med leverans det e inte säger vi nu KS-Carstylings fel det e inte de som tillverkar produkter utan de beställer det från annan land...

att det finns såna mäniskor!!!!
Senast redigerat av anis (26 april 2008)

16 Inlägg
26 april 2008
>klasc<
en grej till, har inte läst nån tråd på autopower av arga kunder som du påstår, om den inte finns då har den alldrig funnits heller det e bara bull skit!!

ska kontakta ks-carstyling och prata lite med de ang detta...
lite resurs
98% av dina inläg här på garaget e bara länkar till ditt eget företag...så jag skulle någ sluta att kasta smuts på andra...

101 Inlägg
26 april 2008
anis:  Du kan maila ks-carstyling och fråga om de haft någon kund som heter Klas Claesson så får du höra. Jag har haft 8 bilar nu sedan jag fick mitt körkort. Alla bilar har jag stylat en hel del.
Jag har handlat av stylabilen.se, stylingshopen.com, ks-carstyling och stytun + en del utländska företag. De 2 första nämnda företagen har det fungerat jätte bra med därför har jag inte problem med att rekomendera dem om någon frågar.
De 2 sistnämnda har jag bara haft dåliga erfarenheter av. Så dåliga så jag tycker inte företagen borde finnas på marknaden så som jag blivit behandlad.
Möjligt att jag hade otur men det är min erfarenhet.

Att jag skulle ha något eget företag är skitsnack.

Jag är inte aktiv på autopower längre men tråden som är borttagen av administratörerna på autopower har funnits.

401 Inlägg
26 april 2008
villket företag ger kundens namn till trdedje person???
Senast redigerat av Schumi (26 april 2008)

Avstängd
99 Inlägg
26 april 2008
Schumi skrev:
villket företg ger kundens namn till trdeje person???

Är nog inget problem för Ks carstyling, då till och med stavningen på hemsidan har brister som får företaget att verka oseriöst.
MVH

16 Inlägg
27 april 2008
aja, stavning kan man alltid snacka om hos de flesta både på nätet/onlinebutiker och forum inläg hehe....

AndersWestlund skrev:
Schumi skrev:
villket företg ger kundens namn till trdeje person???

Är nog inget problem för Ks carstyling, då till och med stavningen på hemsidan har brister som får företaget att verka oseriöst.
MVH
Senast redigerat av anis (27 april 2008)

16 Inlägg
27 april 2008
som sagt det e bara bull skit!!!
viste att du skulle skriva sånt om att du inte e eget företagare...
du borde skämas bara säger jag.....
tror inte att autopower ta bort tråd där folk varnar för andra företag dartör tror jag inte på detta!!!
det e bara smuts kastning...

klasc skrev:
anis:  Du kan maila ks-carstyling och fråga om de haft någon kund som heter Klas Claesson så får du höra. Jag har haft 8 bilar nu sedan jag fick mitt körkort. Alla bilar har jag stylat en hel del.
Jag har handlat av stylabilen.se, stylingshopen.com, ks-carstyling och stytun + en del utländska företag. De 2 första nämnda företagen har det fungerat jätte bra med därför har jag inte problem med att rekomendera dem om någon frågar.
De 2 sistnämnda har jag bara haft dåliga erfarenheter av. Så dåliga så jag tycker inte företagen borde finnas på marknaden så som jag blivit behandlad.

Jag är inte aktiv på autopower längre men tråden som är borttagen av administratörerna på autopower har funnits.

Administratör
2 978 Inlägg
27 april 2008
Man får visserligen ha en åsikt, men man kan ju lätt bevisa att man handlat av företaget genom att länka en bild på kvittot, bilder på bilen delarna sitter på man fått ifrån företaget osv, nån typ av mailkonversation. Har man inget bevis för att man haft en kontakt med företaget så hamnar klagotrådar mot ett företag mer som smutskastning och det är ju inte tillåtet.

mvh admin

En kopp av den svarta såsen...

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
27 april 2008
anis skrev:
som sagt det e bara bull skit!!!
viste att du skulle skriva sånt om att du inte e eget företagare...
du borde skämas bara säger jag.....
tror inte att autopower ta bort tråd där folk varnar för andra företag dartör tror jag inte på detta!!!
det e bara smuts kastning...

klasc skrev:

men Autopower är ju kända för att ta bort saker de inte gillar, allt ifrån trådar som "jag funderar på japsdämpare på min bmw" "jag undrar varför min tråd blivit borttagen?"=raderad användare typ....

Sök