Finns det plats att få på en hylsa runt skallen, isåfall finns det hylsor som har felvända vassa skär så när du skruvar ut bulten så skär dessa vassa kanter in i bulten och dras ned mot skallen (hylsan är även konisk) tyvärr kommer jag inte ihåg vad dessa heter men jag såg en sats på tools nån gång för några månader sen! såg skitbra ut!
Volvo har nOg inte tänkt när de satte insex till termostathuset.. Hade ordentliga problem med en skruv jag oxå men med hjälp av en slagskruvmejsel så gick det:)
Volvo har nOg inte tänkt när de satte insex till termostathuset.. Hade ordentliga problem med en skruv jag oxå men med hjälp av en slagskruvmejsel så gick det:)
Är ju ingen Volvo jag har Men jag fick död på skruven efter ca: 4 timmars bankande med en skruvmejsel i sidan på bulten.
Var har volvo insex till termostathus orginal ??? på aluminium motorerna som jag tror du menar sitter det torx orginal M7 .