Jag ville bara tippsa om att en träff samma datum som Edaträffen är kanske hade varit bra? För det innebär ju att man under hela dagen befinner sig på Edaträffen och när den är slut (runt 17 tiden) så blir det karavan ner till karlstad... eller?
När är edaträffen? De va ingen tokig idé de Tommy!
De vore ju en bra ide. men isf kan inte jag "hålla" i de den 14e juni. Samma datum som edaträffen är 14 Juni så är de Bilträff i Strömstad för veteraner. å de är redan bokat stuga där för min del Hela den helgen blir de i strömstad då. Ska dit med min mor å fars cadillac å min kusins helrenoverade firebird
Jag ville bara tippsa om att en träff samma datum som Edaträffen är kanske hade varit bra? För det innebär ju att man under hela dagen befinner sig på Edaträffen och när den är slut (runt 17 tiden) så blir det karavan ner till karlstad... eller?
De vore ju en bra ide. men isf kan inte jag "hålla" i de den 14e juni. Samma datum som edaträffen är 14 Juni så är de Bilträff i Strömstad för veteraner. å de är redan bokat stuga där för min del Hela den helgen blir de i strömstad då. Ska dit med min mor å fars cadillac å min kusins helrenoverade firebird
Kan ju fortfarnade ha denna träffen den 16 maj som de är bestämmt.
Får ta mig i kragen om ja ska hinna bli klar till edaträffen då
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
ja den har vi kvar så får någon annan ha samma dag som eda
ja den har vi kvar så får någon annan ha samma dag som eda
De fixar ju nybakk å volvotobbe de
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Efter Edaträffen så är de ju cruising i Arvika på kvällen har ja hört.. Hur vore de å delta i den på kvällen istället å fulla hela Arvika med bilar? Det är faktiskt en rätt bra stad å köra runt i för det är lätt å lära sig rutterna.
Både Lidl å Konsum har ju skapligt stora parkeringa med om man vill stanna upp på nåt ställe för fotografering osv.. Annars finns ju grusparkeringen till parken med
För övrigt så ska ja nog vara med å arrangera träffen så måste vara med å städa efteråt=Jag och Edaträffengänget KAN INTE åka med i nån karavan till Karlstad direkt efter
Finns ingen grill i närheten av parkeringen men vid motionscentralen ligger 3 st i skogen, kollar även med en annan kille om han kan ta med storgrillen o kränga korv på löpande band
Its nice to be important, but its more important to be nice!!
ang race..såg någon som skrivit om någon som vill köra lite..man kan juh hålla på de tills dagen träffen är och se om de ä några som vill köra några repor..blir lite enklare då..så slipper man stå och hoppas på att någon ska köra..bara och komma fram till mig och säga till... ni se mig säkert PÅ NÅTT SÄTT
Volvotobbe kollar läget i karlstad för bästa stället att rejsa på när mörkret lagt sej.
är det någon som kommer racea då?...
för d första så kanske d inte e smart o diskutera olagligheter i forumet,sen kan ni väl ta detta när träffen väl är..alla som skriver förkortningar hit o dit..folk fattar va ni menar o d gör poliser oxå..ska ni köra sånt så gör upp d på platsen vi ska träffas istället så kanske ni har en chans o¨åka ngnstans ostört..
/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken