3615
Sök

Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
ska det bli en liten träff så var detta nog fel forum att posta tråden i pepita=)

hehe jämför man mot vad de räknas komma på denna. ca 100 st mot de 600 st som kom t karlstad 26/6 så blir detta en liten träff tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Viinikka skrev:
vart kommer träffen att vara? kommer det vara öppet i city denna gång för crusing?

inte bestämt än..kom gärna med förslag.. ja de ska bli crusing! Vi gör ingen reklam för träffen eller så. tongue

1 002 Inlägg
5 maj 2008
Senast redigerat av Gräsberg (5 maj 2008)

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Så löjligt av er pöjker! tongue visa att ni är så gamla som ni är å inte sitter i sandlåda! haha! big_smile

Från å med nu heter ni sandlådepöjkera! Viss person som kom på de namne på er..å de är så jäkla passande! mogna små killar! skrattretande.

Ni förlöjligar er själva bara!
Senast redigerat av __pepita__ (5 maj 2008)

3 390 Inlägg
5 maj 2008
Det är inte lite avundsjuka tro ? wink
Senast redigerat av WeDo (5 maj 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
WeDo skrev:
Det är inte lite avundsjuka tro wink

Tror du skrev precis som de är  tongue hihi!

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Vi har pratat om de tidigare å klarat upp alla tidigare otrevligheter!! Men de du skrivit t mej axza på mejl var rena lögnen alltså!! (axza raderade sitt otrevliga inlägg medans jag skrev detta)

Ni är så fruktansvärt löjliga!! Förbannade fölk som inte kan tåla att en tjej är bilintresserad!

Men som de står i artikeln..jag står för de jag vill å tycker när de gäller bilar å allt de!

Ert beteende är endast barnsligt! 

Å de är faktiskt snudd på mobbing de ni (westberg, gräsberg, axza) gör mot mej!!!

1 043 Inlägg
5 maj 2008
__pepita__ skrev:
Vi har pratat om de tidigare å klarat upp alla tidigare otrevligheter!! Men de du skrivit t mej axza på mejl var rena lögnen alltså!! (axza raderade sitt otrevliga inlägg medans jag skrev detta)

Ni är så fruktansvärt löjliga!! Förbannade fölk som inte kan tåla att en tjej är bilintresserad!

Men som de står i artikeln..jag står för de jag vill å tycker när de gäller bilar å allt de!

Å de är faktiskt snudd på mobbing de ni (westberg, gräsberg, axza) gör mot mej!!!

HERREGUD.. nu får du verkligen ta och ge dig.. så du drar in mig i mobbing för jag fråga om du inte hade någon egen fantasi? herrejises, ska man skratta eller gråta?

Plutten19
5 maj 2008
sugen på å komma ja me men vette fan om ja vill komma men min gamle härk ska nog få ordning på den innan ja ger mig iväg på nått igen:)

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
5 maj 2008
__pepita__ skrev:
WeDo skrev:
Det är inte lite avundsjuka tro wink

Tror du skrev precis som de är  tongue hihi!

Ja en skulle tro´t big_smile

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
5 maj 2008
en får låta bli o bry sig.. snart ingen som orkar läsa trådarna här ens som ni håller på!!

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

76 Inlägg
5 maj 2008
axza skrev:
__pepita__ skrev:

HERREGUD.. nu får du verkligen ta och ge dig.. så du drar in mig i mobbing för jag fråga om du inte hade någon egen fantasi? herrejises, ska man skratta eller gråta?

Kärlek  börjar alltid me bråk å slutar med barnbidrag...(Get a rooom)
Eller ta det via pm:

60 Inlägg
5 maj 2008
Låter jätte kul de här med träffen big_smile , men de sista nu jag läste här lät inte alls kul sad jag är själv väldigt intresserad av bilar.. o förstår inte vad felet är med de.. endel killar verkar inte kunna förstå att tjejer kan vara lika intresserade av bilar som killar.. tycker sånt här är tråkigt att höra och kan trycka ner vissa tjejer o de tycker jag är tråkigt..
om ni inte märkt de på senare tid har tjejer vågat komma fram o står mer för sina bilar o vågar att säga att de är bilintresserade.. o de e jag skit glad för lol hoppas bara man inte ska läsa sånt här igen..
Tycker de är jätte kul att __pepita__ vill göra den här träffen.. o kommer gärna bara jag kan big_smile
LYCKA TILL!

Emmily

Japs :)
775 Inlägg
5 maj 2008
illegal__driver skrev:
axza skrev:
__pepita__ skrev:

Eller ta det via pm:

haha hur fan får du till det jämt,
Du är fan djup, säkert romantisk som bara den också

1 043 Inlägg
5 maj 2008
blanda inte in mig i det gräsberg, bamse och westberg skrev pepita.. för det har jag inget med att göra.. jag ifråga satte varför du kallade dem sandlådepojkarna när någon annan kom på det.. jag frågade "har du ingen egen fantasi?" det ser nog ingen person förutom du i hela världen som mobbing.. jag vill att alla ska se hur du trycker ner mig när jag inte ens gör dig något.. jag frågade en fråga och sen skriver du att jag mobbat dig.. sen får JAG skit för det när det är någon annan som sagt något.. så var det förra gången också.. det är så jävla illa..

vill bara att alla ska se hur hon behandlar någon som hon tror sig ha övertaget om.. synd men hon har alla killars sympati.. hade hon varit kille hade inte en kotte brytt sig..

blanda inte in mig i något mer sofia.. för jag skiter fullständigt i dig och dina saker.. det sa jag för 1månad sen också! lämna mig utanför dina påhopp om mobbing

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
EMMILY skrev:
Låter jätte kul de här med träffen big_smile , men de sista nu jag läste här lät inte alls kul sad jag är själv väldigt intresserad av bilar.. o förstår inte vad felet är med de.. endel killar verkar inte kunna förstå att tjejer kan vara lika intresserade av bilar som killar.. tycker sånt här är tråkigt att höra och kan trycka ner vissa tjejer o de tycker jag är tråkigt..
om ni inte märkt de på senare tid har tjejer vågat komma fram o står mer för sina bilar o vågar att säga att de är bilintresserade.. o de e jag skit glad för lol hoppas bara man inte ska läsa sånt här igen..
Tycker de är jätte kul att __pepita__ vill göra den här träffen.. o kommer gärna bara jag kan big_smile
LYCKA TILL!

Tack så hemskt mycke!! smile Vilken bil har du tänkt dej hit med ? smile

Cnc-operatör
608 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Nu ignorerar jag avundsjuka inlägg!! Och diskuterar bara om träffen!!

76 Inlägg
5 maj 2008
Westberg skrev:
illegal__driver skrev:
axza skrev:

Eller ta det via pm:

haha hur fan får du till det jämt,
Du är fan djup, säkert romantisk som bara den också

Romantisk?Vet inte fråga henne som får 1250:-kr i månaden av mig för underhållsbidrag winklol
Sorry för O.T
Senast redigerat av illegal__driver (5 maj 2008)

1 043 Inlägg
5 maj 2008
__pepita__ skrev:
Nu ignorerar jag avundsjuka inlägg!! Och diskuterar bara om träffen!!

du kan åtminstone förklara dig för mig så jag förstår hur du tänker när du kallar mig mobbare.. smile

Sök