Såå nu har helgen gått o ja har ju fått lite gjort iaf på bilen.
Började i fredags med att dra iväg till allas vårat älskade biltema och inhandlade lite prylar som ja behövde.
Satte sedan direkt när ja kom hem igång med att montera japsen <3
Bort med det gamla
Och in med det nya
Lite mörk bild på slutresultatet, ska ta nått bättre kort senare på hur det blev.
Började sedan med min ombyggnation av dörrsidorna.
Målet var att förutom 6.5 orna som sitter där få in ytterliggare 2st 5 or samt att klä om hela skiten.
Började med att bygga fästen till högtalarna och montera dom på dörrsidan, hade dock ingen kamera när ja gjorde det så ja fick ta bilder efter det var klart.
Det fina tyget som är med på bilderna är fastlimmat i nerkant, för att jag sedan ska kunna spänna det över hela dörrsidan.
Så ja fortsatte med att spänna det samt limma fast det på dom övriga sidorna.
Sådär ser det ut nu iaf, vet dock inte om den bilden är från före eller efeter ja hade spänt tyget
Men iaf, meningen med det hela är att jag nu ska pensla tyget med polyester (vilket ja skulle gjort igår om ja inte hade glömt ta med det hem) och sedan klä sidan där med vitt tyg.
Såhär såg resten av dörrsidan ut igår innan jag började att klä om den, jävligt tråkig grå färg tycker jag.
Sedan efteråt när jag och min bror hade varit flitiga o klätt om skiten
Blev väldigt förvånad över hur lätt det var att klä om det, och vad lätt det gick o forma tyget efter att former som är på dörrsidan.
Ger er en liten bild här på hur dörridan kommer ungefär se ut med färgerna när den är klar.
Japp men dagens planer är väl att klä andra dörren och då ta mer bilder på hur ja gjorde nu när ja vet på ett ungefär hur man ska bära sig åt. Samt att pensla mitten delarna med polyester.
Lackade även lite inredning igår som har torkat tills idag som jag ska sätta tillbaka och ta lite kort på.
jeoo jeoo men ja tror det kommer bli riktigt bra det här