Tja måste skriva av mej
Har haft bilen inne på lite lackjobb mm hos en firma. Firman i sig sätter ut själva lackeringen på en annan firma å det e dom som strular.
Lämnade in bilen i måndags för 2 veckor sen. Skulle bli klar på fredag samma vecka, men icke. Nu var det onsdag förra veckan som gällde. Men icke. Så vart det 1 maj å klämdag så då blev inget gjort. Firman jag tog kontakt med var schyssta iaf å skruvade på allt så jag kunde köra med bilen över långhelgen.
Nu skulle bilen definitivt bli klar onsdag denna vecka alltså. Ringer tisdag em. "Torsdag em e den klar, garanterat" OK. fine. Det är mer än vad man ska tåla men fine... jag hämtar den på torsdag.
Ringde idag då, å va fan händer?? Nej den blir klar imorrn fredag!!
HELT JÄVLA OACCEPTABELT !! vet inte ens om den kommer bli klar imorn !! va fan ska jag tro!! å då har dom gått 2 veckor utöver tiden dessutom OM dom nu blir klara... vilket jag tvivlar på... vettefan vad jag ska tro längre.... e bara så jävla upgiven.
Å jag vet inte ens vem jag ska va sur på... det är ju lackeraren som sölar, den andra firman har varit schysst men JAG e ju deras kund så dom borde fixa åt mej så det blir klart.... Har jag rätt att va sur på firman eller är det lackeraren jag ska vara sur på??? Vet inte vad jag ska tycka längre...
Jag skulle kunna hänga ut lackeraren med namn etc men jag väljer att inte göra det. (vet inte varför jag inte gör det, jag är väl bara en för bra människa helt enkelt)
Skriv vad ni vill, jag var tvungen att skriva av mej. tack å hej