3135
Sök

Inför: RushRacing Festival. Utställning 26 priser, Lagligt 402m StreetRace 9 aug Lör 2008.

747 Inlägg
27 juli 2008
Jag kan tyvärr inte komma och ställa ut min skönhet längre. Det hände en skit tråkig olycka igår. Krocka med en häst som smitit.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19771/413415_k8cior.jpg
Bara hoppas på att försäkringsbolaget är på min sida och vill hjälpa mig nu så jag får tillbaka den. Surt som fan med en bil man haft 2 veckor bara.

Älgahäng Räjsing Club

506 Inlägg
27 juli 2008
NEEEEEJJJ d e inte sant! d va inte kul! tycke redigt synd om dig! faaan va trökit!
I meen it! Hur gick d me d som åkte me då?

Born to be wild and crazy

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
27 juli 2008
360_sleeper skrev:
Jag kan tyvärr inte komma och ställa ut min skönhet längre. Det hände en skit tråkig olycka igår. Krocka med en häst som smitit.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/19771/413415_k8cior.jpg
Bara hoppas på att försäkringsbolaget är på min sida och vill hjälpa mig nu så jag får tillbaka den. Surt som fan med en bil man haft 2 veckor bara.

Fy fasen vad tråkigt! Hoppas ingen i bilen blev skadad. Försäkringsbolaget bråkar väl inte om en häst som springer lös? Det var ju knappast du som slängde hästen på bilen...
Hoppas du får löst det snabbt, trist att vara utan nya bilen mitt i sommaren!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
28 juli 2008
360_sleeper skrev:

Jävligt kiligt, sad såg en bild på Jims bilddagbok på bilen, såg inte spc roligt ut.

men du har ju mer bilar! big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

264 Inlägg
29 juli 2008
Lätt att jag kommer! Har väntat på ett sådant här tillfälle att få testa lite bana smile

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

747 Inlägg
30 juli 2008
Banny69 skrev:
NEEEEEJJJ d e inte sant! d va inte kul! tycke redigt synd om dig! faaan va trökit!
I meen it! Hur gick d me d som åkte me då?

Nej det är så satans tråkigt. Jo det gick ju fint med oss så ingen fara där.

Älgahäng Räjsing Club

747 Inlägg
30 juli 2008
MadeByMe skrev:
360_sleeper skrev:

Jävligt kiligt, sad såg en bild på Jims bilddagbok på bilen, såg inte spc roligt ut.

men du har ju mer bilar! big_smile

Nej inte så speciellt. Mår verkligen skit över det. Får bara hoppas på att dom lagar den. Annars har jag en stor tår i ögat.

Älgahäng Räjsing Club

686 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
för er som vill så finns de möjligheter att campa på området.......(tält)
Då e de bara o fråga nån av banans funktionärer så visar dom var man kan ställa bilen o sitt tält efter eventet.

camping med tält igår i ENTRE priset.....

vill man ha dit en hus vagn får man betala 300 kr extra
Senast redigerat av WHITE--RR (31 juli 2008)

RushRacing

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
31 juli 2008
jaaaaag kommer ditt så glöm inte bort mej wink

Filipino
31 juli 2008
Tjenare Akki,

En liten fråga eller rettere sagt et ønske. Jeg trenger strøm til bilen under utstillingen.
Går det an å typ forhåndsbestille dette??

Svar gjerne direkte til meg via pm lr min side, ettersom jeg er utrolig dårlig på å sjekke inne på
forumene her smile hehe...

Mvh filipino, som gleder seg stort

686 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
som de står i första sidan med så finns de tillgång till ström för alla dom som vill ha ström till sina bilar

RushRacing

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
1 augusti 2008
Det närmar sig med stormsteg.. big_smile

747 Inlägg
1 augusti 2008
GurraG skrev:

Ja och till ingen nytta för mig längre. Men får la vara med på burn tävlingen då med min 740 istället nu.

Älgahäng Räjsing Club

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
1 augusti 2008
360_sleeper skrev:
GurraG skrev:

Ja och till ingen nytta för mig längre. Men får la vara med på burn tävlingen då med min 740 istället nu.

har du fått reda på nåt från försäkringsbolget än lr???
hoppas verkligen de löser sig.

Mvh// tobbe

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

1 255 Inlägg
1 augusti 2008
Missar nog detta rätt precis ränkar med o va klar med bilen nästa lördag på eftermiddagen/kvällen tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

747 Inlägg
1 augusti 2008
Ablazed skrev:
360_sleeper skrev:
GurraG skrev:

har du fått reda på nåt från försäkringsbolget än lr???
hoppas verkligen de löser sig.

Mvh// tobbe

Det är en evig väntan. Vänta på att Westbo bilskade centrum ska öppna på måndag så bilen kan bärgas dit och sen ska en gubbe komma och inspektera den i nästa vecka. Så satans seg att vänta. Hoppas verkligen den lagas.

MVH Melkersson

Älgahäng Räjsing Club

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
1 augusti 2008
360_sleeper skrev:
GurraG skrev:

740? Du har 5 bilar online, ingen av dem är 740... Du verkar ha mycket att välja på, inte behöver du gå någonstans iaf... tongue

747 Inlägg
1 augusti 2008
TCG skrev:
360_sleeper skrev:
GurraG skrev:

740? Du har 5 bilar online, ingen av dem är 740... Du verkar ha mycket att välja på, inte behöver du gå någonstans iaf... tongue

Nä nyss köpt den. Inget att visa upp typ. Men är en GLT 16V.

Älgahäng Räjsing Club

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
1 augusti 2008
360_sleeper skrev:
Det är en evig väntan. Vänta på att Westbo bilskade centrum ska öppna på måndag så bilen kan bärgas dit och sen ska en gubbe komma och inspektera den i nästa vecka. Så satans seg att vänta. Hoppas verkligen den lagas.

MVH Melkersson

ja just de, de e ju denna tiden på året då allt går snabbt fö alla företag e ju öppna. :-P

lycka till iaf.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

747 Inlägg
1 augusti 2008
Ablazed skrev:
360_sleeper skrev:

MVH Melkersson

ja just de, de e ju denna tiden på året då allt går snabbt fö alla företag e ju öppna. :-P

lycka till iaf.

Tackar så mycket. tongue

Älgahäng Räjsing Club

Sök