4582
Sök

Projekt raträcer

King Of The Road
154 Inlägg
14 januari 2006
Trådstartare
tja! Jag och en polare har lite planer inför den kommande sommaren. Vi har tänkt oss att bygga en lersprättare (offroad). först skall vi köpa en väldigt väldigt billig bil Det enda kravet vi har är att den ska ha bakhjulsdrift och att den ska leva om när man vrider på nyckeln och att man med hjälp av växelspaken ska hitta ett läge (gärna alla växlar) för att ta sig frammåt och bakåt. sen ska vi kapa tak bygga bur köpa stol och kanske fixa några däck av större storlek. alla bilar är av intresse. Nån som har en 240 eller dylikt till salu? inga besiktnings krav eller nått bara den startar och går frammåt och bakåt?

Det blir som ni alltså ser en lågbudget racer .Hör av er om ni har någon billig bakhjuldriven bil
MVH/ Henke&Anders

ps tips är välkomna

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

King Of The Road
154 Inlägg
14 januari 2006
Trådstartare
Ingen som har en billig eller bortvräkes bakhjulsdriven bil?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Lights out,Game Over!

Evolution
1 627 Inlägg
15 januari 2006
köp och sälj finns ju till för detta endamål

Fäll ner pungen och landa

King Of The Road
154 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
finns det ingen som har nått tips  på hur vi skall gå tillväga?

Lights out,Game Over!

King Of The Road
154 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
mm den 240 va inte dum haha borde gå att fixa nått ballt av den ....är det någon som har några bilder på nått billigt offroad projekt

Lights out,Game Over!

6 Inlägg
15 januari 2006
jag har en gammal 240 du kan få köpa för runt 5000:- å då e det ny koppling på den!

517 Inlägg
15 januari 2006
Köp en NIVA... 4x4, fula, gjorda för att gå offroad och framför allt billiga, om jag inte minns fel så kostar en sådan omkring 50.000 NY.
Så en beg Niva borde inte vara så dyr.
Skippa bakhjulsdriften om ni har tänkt gå offroad på riktigt och då menar jag inte några fjesiga grusvägar!

Sök