2621
Sök

1.8l motor på ~450hk Miljöbov?

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Lite avgasvärden från i eftermiddags, helt okej för en motor som levererar strax över 250hk/liter smile

http://www.x40nordic.com/Gallery/Upload/henke_svart_bes.JPG

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

543 Inlägg
16 maj 2008
okej.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

864 Inlägg
16 maj 2008
ser ju ut att vara rätt vältrimmad..

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
16 maj 2008
Etanol?

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Tuffhaggman skrev:

Ja, det vill till att ha bra programering av motorstyrningen med kamaxlar som har öppettider som påminner on seven-eleven wink

-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Trozzo skrev:
Etanol?

Japp, det har sina för och nackdelar, men i detta fallet så klarar det sig utan bekymmer smile

1 833 Inlägg
16 maj 2008
Mycket nice där big_smile Inga problem i övrigt? Inga roliga kommentarer från gubbarna? big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

263 Inlägg
16 maj 2008
jag kör runt och skrattar åt tanken att min bil släpper ut 4.7CO och 440 HC hahaha ska nog sätta dit en fungerande katalysator tror jag

Bjuuuu han!!

8 156 Inlägg
16 maj 2008
Vad får du för värden med bensin?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Squadron skrev:
Mycket nice där big_smile Inga problem i övrigt? Inga roliga kommentarer från gubbarna? big_smile

Resten gick bra, bara nån vänlig kommentar att kopplingen var ju lite hård och att ja, bromsarna tog ju i alla fall cool

Det är ju mest motorn man är bekymmrad över, men det vart som sagt inga som helst problem, iaf inte just här och just idag smile

1 453 Inlägg
16 maj 2008
torpis skrev:
Lite avgasvärden från i eftermiddags, helt okej för en motor som levererar strax över 250hk/liter smile

Nåja, du har väl mer än EN cylle? wink

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
sveddan skrev:
torpis skrev:

ja, per liter inte per cylinder wink

1 453 Inlägg
16 maj 2008
torpis skrev:
sveddan skrev:
torpis skrev:

ja, per liter inte per cylinder wink

Fast det hade varit ok med ~ 2130 hk....

Bilgalen
89 Inlägg
16 maj 2008
torpis skrev:
Tuffhaggman skrev:

Ja, det vill till att ha bra programering av motorstyrningen med kamaxlar som har öppettider som påminner on seven-eleven wink

det där var roligt och det är inga fel på dom värdena.

Rakasta, kärsi ja unhoita, se se elämää on!

Sök