Kör massa olika truckar, den jag kör mest är en Still 2,5t sedan en Still 2t, när det är lite större grejer som ska lyftas blir det en custombyggd toyota 3t men fy fan vilka skittruckar det är jämfört med still, när det är ännu större grejer som ska flyttas hoppar jag in i en SMW 14t med en volvo 6a marinmotor i sedan har vi även ett gäng Volvo L350F som vid ett test lyfte 78ton men den är bara specad till 35ton.
Denna har ja "uppkörning" för imorgon.. så snart kör ja en sådan, fast en modell större.. Väger runt 70 ton och kostar 6 millar.. Hoppas man inte sabbar den
jobbartrucken
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Denna har ja "uppkörning" för imorgon.. så snart kör ja en sådan, fast en modell större.. Väger runt 70 ton och kostar 6 millar.. Hoppas man inte sabbar den
Det var den "lilla" trucken ja , själv kör man en fjantig motviktstruck på kanske 1,5-2 ton, hoppas att det snart byts ut mot en Caddy Biogas om allt går som jag vill(inte för att få köra just en caddy biogas, utan för att få a change of scenery/job description)
Det var den "lilla" trucken ja , själv kör man en fjantig motviktstruck på kanske 1,5-2 ton, hoppas att det snart byts ut mot en Caddy Biogas om allt går som jag vill(inte för att få köra just en caddy biogas, utan för att få a change of scenery/job description)
Hehe mm, den lilla ja.. Blir fan fortfarande rädd när ja ser den nästa, hehe, de är dom småa truckarna som är roligast att köra
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!