Lite nya verktyg från Bahco. Har inte haft Bahco tidigare, bara varit mest biltema grejer så det ska bli intressant att se om dessa håller bättre iom priset. Gör dom det så blir det nog fler i framtiden.. Tror att dom 4 tillsammans hamnade på ca 1600kr, köpta på jula och bauhaus.
Köpte även 20m folie till min bruksbil (Golf 1.6TDI -14), 970ra Fir Tree Green Metallic. Är nästan klar med BMWn nu och planen har varit att om ekonomin tillåter så ska jag foilera min brukis också, tycker att det känns lite roligt att ha båda bilarna i samma färg och nu blir det så.. Lägger in en bild på BMWn för att visa hur folien ser ut. Pris: 5600 ink frakt från skyltmaskiner.se
Gick förbi hyllan med Lego på ICA igår. Pekade på en förpackning och sa till tjejen att "Den hade nog varit rolig att bygga". Hennes svar: Köp den då... Gick och funderade på saken men köpte en billigare variant. 5-12 år... Jag är 43... Men är det roligt så köper jag den stora grävskopan med tryckluftsstyrning! Man är aldrig för gammal för att leka!
[img][/img]
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Gick förbi hyllan med Lego på ICA igår. Pekade på en förpackning och sa till tjejen att "Den hade nog varit rolig att bygga". Hennes svar: Köp den då... Gick och funderade på saken men köpte en billigare variant. 5-12 år... Jag är 43... Men är det roligt så köper jag den stora grävskopan med tryckluftsstyrning! Man är aldrig för gammal för att leka!