Tycker det är lite kul att det som kallades "ekonometern" förr nu har ersatt varvräknaren. Den setupen lär bli redigt vanlig snart när straffskattningen slår till.
Känner den svenska avundsjukan ligger och småputtrar inombords. Får se om jag kan förolämpa någon ordentligt idag. Så känns det bättre sen
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Tycker det är lite kul att det som kallades "ekonometern" förr nu har ersatt varvräknaren. Den setupen lär bli redigt vanlig snart när straffskattningen slår till.
Känner den svenska avundsjukan ligger och småputtrar inombords. Får se om jag kan förolämpa någon ordentligt idag. Så känns det bättre sen
Den visaren är för el/ecohybrid/maniac driving. Är bara Prius som har den digitalt. Trång livsstilsbil, tänker inte ens prova att dunka in den bakåtvända i baksätet.
Fick bli att köpa Octavia RS pedalerna+fotstöd. Blev ett litet lyft iaf! Och MINST 10hk extra! :p Köptes på min lokala VAG verkstad och kostade mig totalt 1006 kr.
Fett! Din Octavia är förbaskat välutrustad och har en premiumaktig färgkombination inredningsmässigt. Top notch dude!
Tack!
Ja jag är väldigt nöjd med hur den ser ut invändigt faktiskt. En av anledningarna till att jag köpte den, känns mycket bättre med en ljus interiör. Har väl sina nackdelar när det gäller att hålla rent, men tur att man är lite av en putsbög haha.
Lokala bildelsaffären började med sin årliga tvätthink idag, så jag kunde inte riktigt stå emot. Är trots allt ett bra pris! Kostade mig 100 kr. Inte världens bästa produkter, men för priset så ska man inte klaga.
Lokala bildelsaffären började med sin årliga tvätthink idag, så jag kunde inte riktigt stå emot. Är trots allt ett bra pris! Kostade mig 100 kr. Inte världens bästa produkter, men för priset så ska man inte klaga. http://i.imgur.com/7mBiec1.jpg
Putsbög var det ja... Sonax tycker jag tillverkar helt dugliga produkter för vanlig enkel tvätt. Hagmans är annars en kär gammal favorit, dom tillverkar tydligen OKQ8s egna produkter.