Vad: QI-laddare till mobilen Var: IKEA varuhus För: 149:-
Händer förvisso inte ofta men ibland så vill någon låna min laddare. Nu slipper jag de frågorna och kan lägga mobilen på laddning när jag vill. Praktiskt. Peltor XPi-lurarna fungerar även om jag har den där och är inom 20-25 meter. Dvs fungerar bra runt min 4-pelarlyft.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Händer förvisso inte ofta men ibland så vill någon låna min laddare. Nu slipper jag de frågorna och kan lägga mobilen på laddning när jag vill. Praktiskt. Peltor XPi-lurarna fungerar även om jag har den där och är inom 20-25 meter. Dvs fungerar bra runt min 4-pelarlyft.
Ja, det är smidigt med trådlös laddare, fast jag använder aldrig min egen, USB går så mycket snabbare. Sen är det lätt att koppla loss om någon vill låna den vanliga laddaren, men man kan ju alltid skylla på att det är för besvärligt
Ja, det är smidigt med trådlös laddare, fast jag använder aldrig min egen, USB går så mycket snabbare. Sen är det lätt att koppla loss om någon vill låna den vanliga laddaren, men man kan ju alltid skylla på att det är för besvärligt
Det fina med ikeas är att den är på DC20V ut och har en rund kontakt till laddplattan. Passar inget annat.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Det fina med ikeas är att den är på DC20V ut och har en rund kontakt till laddplattan. Passar inget annat.
Dom e smidiga, dom där. Har fällt in en i nattygsbordet samt en vid datorn. Lite sugen på o göra samma sak här på jobbet faktiskt...
Fortsättning följer: Pizza Opera barnstorlek med tonfisk, Skinka, Räkor 70:- från en av dom 4 pizzerior jag har inom en radie på 300meter från mig Äppelcider med flädersmak från lidl för 10:-
Har exakt en sådan pryl runt min handled just nu. Där har den suttit sedan julafton. Mycket bra band. Swipa höger i klockläge på skärmen så får du upp styrning av ljudbok/spotify. Kanonbra batteritid!
Har exakt en sådan pryl runt min handled just nu. Där har den suttit sedan julafton. Mycket bra band. Swipa höger i klockläge på skärmen så får du upp styrning av ljudbok/spotify. Kanonbra batteritid!
Ja jag har använt den i två dagar nu och är verkligen grymt nöjd! Väldigt imponerad av vad den klarar med tanke på priset.
Nästa köps alltså strax efter pensionen infallit. Jag tror det var en Miele som M.B Tretow tänkte på i sin text. (Vi köpte Bosch tvätt och tumlare under Black friday och sparade drygt åtta kakor gentemot dagspriset på dom.) Det går att fynda om man letar ordentligt, men svårt om det är ett spontanhaveri som är orsaken. Våra 15år gamla fuktstinkande maskiner som ingick var kaputt redan vid inflytt, vilket vi visste om.
Nä, det var bara att dra kortet. Tur det inte drabbar någon fattig... Men ja, nu är det färdighandlat tvättmaskin.
Pension? Max 5år bort gosse. Kanske det hade funkat med en Cylinda?
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
har letat i över 1 års tid, men hade helst velat ha en Orange-spice eller Röd-metallic, men en Grönmetallic får duga, en Renault Clio II -2000 3d med 58 friska ponniers
Men innan den tas i permanet trafik, så behöver Pundarburk Grand Luxe en genomgång: olja + filter byta, förra ägaren som ägt den i 4 år har aldrig bytt vä inre styrled+damask fixa plastbit i höger fönsterhiss
7300:- inkl dubbade vinterhjul (alledes för billigt)