Har nu insätt att handbromsen inte funkar i bilen, vad kan det vara för fel och hur åtgärdar jag det? Funderat på om det är nån vajer lr nått som gått sönder ?
blir bra , men du ta bort listerna blir mkt stilrenare då !! vad har du mer för planer med bilen ?? mvh!!
tkr det är ganska snyggt med listerna, men om det blir snyggare så kanske jag gör så Jo det som jag ska göra på bilen är att sätta in ljud i den , tona rutorna och KANSKE ha saab märket på bakrutan, fixa nya fälgar 17" och skulle även behöva laga lite rost men jag får se !
blir bra , men du ta bort listerna blir mkt stilrenare då !! vad har du mer för planer med bilen ?? mvh!!
tkr det är ganska snyggt med listerna, men om det blir snyggare så kanske jag gör så Jo det som jag ska göra på bilen är att sätta in ljud i den , tona rutorna och KANSKE ha saab märket på bakrutan, fixa nya fälgar 17" och skulle även behöva laga lite rost men jag får se !
det blir snyggare kolla på min så ser du hur det ser ut utan lister hehe du menar gripen loggan ?? Mvh!!
Verkar som det stannat upp här ett tag och jag tar på mig det eftersom jag inte gjort någe på bilen! Men igår så vart det nya fälgar till den har även satt på mörkaskärmblinkers!