nu vet jag inte hur det ser ut i en s60 men det kan finnas en del slangar. Som jag fattat det bör man INTE ta slangen som går till en eventuell dump/avlastningsventil. annars borde det inte spela så stor roll, ska ju vara samma överallt, nära insuget känns som det bästa.
det sitter några extra vakuumanslutningar på insuget under kåpan vid gasspjället, så de e bara att ta av en hatt som tätar en av dom så slipper du "fimpa" nån slang
Fast akta så att du inte tar en som sitter före gasspjället då varje gång du släpper gasen och spjället stänger kommer det en ladd peak som kan nå upp till 2 bar. och då går nålen i topp på mätaren och förskjuter nålen. inte kul om du köpt en dyr mätare.
det sitter några extra vakuumanslutningar på insuget under kåpan vid gasspjället, så de e bara att ta av en hatt som tätar en av dom så slipper du "fimpa" nån slang
finns inte from 99
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.