2894
Sök

har du gått i sömnen, eller gör du det regelbundet?

Evolution Garage
1 299 Inlägg
30 juli 2008
#61
mitt ex pratade mycket i sömnen, å de va tamejfan läskigt! hon satt å såg helt klarvaken ut med uppspärrade ögon å prata i gåtor å sa massa mysko grejer! lite äckligt när det e näst intill kolsvart å hon ser ut som en zombie... tjejer e ju otäcka redan när dom tar av sig sminket!

Sky´s the limit...

Dr Snuggles
956 Inlägg
30 juli 2008
#62
Rushman skrev:
tjejer e ju otäcka redan när dom tar av sig sminket!
Hahah, word !

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

4 299 Inlägg
30 juli 2008
#63
fan va ni hittar på grejer.
Själv har jag bara somnat i soffan o vaknat i sängen, enda bedriften härifrån tongue


469 Inlägg
31 juli 2008
#64
jag gick i sömnen för inte så länge sen:P jag vet att jag tog av mig kläderna när jag gick och la mig ( var inte nyckter men inte full heller) och när jag vaknar typ kl 2 på natten så är mitt nattduksbord vält och persiennerna uppdragna och så har jag klädrna på mig igen. så på morgonen så fråga jag min tjej vad jag gjort och då berättade hon det:P hon ville inte väcka mig för det såg så roligt ut, kul flickvän man har xD

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

68 Inlägg
31 juli 2008
#65
jag sov över hos min farmor när jag va 5 år kanske roll min faster och min bror ligger breve mig sen när dom vaknar så är jag borta ! dom går o letar efter mig sen såg dom att täcket stack ut under sängen tongue så dom drog ut täcket och där låg jag inbäddad i täcket UNDER sängen :Scool


Saabvilde!
1 708 Inlägg
31 juli 2008
#66
Gå i sömnen är väl inte lika vanligt att jag gör som att jag pratar i sömnen, Pappa väckte mej en gång och sa att jag skulle gå upp, då hade jag börjat snacka om att meka ihop topplockspackningen på min 9000 för den var trasig och ja vet inte allt va det var. big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

7 100 Inlägg
31 juli 2008
#67
visst ska man inte väcka nån som går i sömnen?har hört de...

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

48 Inlägg
31 juli 2008
#68
bmx skrev:
visst ska man inte väcka nån som går i sömnen?har hört de...
varför inte?smile

den som ingen turbo har får åka utan bar :)

801 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
#69
volvo740_racing skrev:
bmx skrev:
visst ska man inte väcka nån som går i sömnen?har hört de...
varför inte?smile
man kan hamna i chock om man har otur, bättre att man får vakna av sig själv isf tongue
Senast redigerat av Roundcube (31 juli 2008)

123 Inlägg
31 juli 2008
#70
Går i sömnen ganska regelbundet och pratar, säger flickvännen big_smile
Snubbblade på hunden och gjorde världens faceplant när jag skulle på toa en gång big_smile

21 Inlägg
31 juli 2008
#71
haha.. det här hände för knappt två år sen o ja kommer fortfarande ihåg de.. tongue
jag är väldigt svårväckt på morgonen så då brukar morsan gå in o väcka mig gång på
gång.. o den morgonen va hon riktigt rasande över mitt beteende :$ men iaf

hon var så arg att jag började gråta o frågade henne " varför ringde du polisen för? "
och man var knappt halvvaken tongue ..sen kommre ja inte ihåg nåt :S hon började iaf skratta.. hm

340 Inlägg
31 juli 2008
#72
Har gått i sömnen en gång vad jag fått höra, på den tiden bodde jag i villa, det var en dörr jag öppnade och klev in, där var trappstegen ner till källaren..jag måste varit väldigt trött då jag inte ens vaknade av det. Morsan däremot blev livrädd kan jag intyga. Blåslagen var man då jag tydligen ramlat ner med huvudet före.

Försöker iaf
1 998 Inlägg
1 augusti 2008
#73
MrSpeed skrev:
Gå längre sträckor i sömnen har jag aldrig riktigt gjort, dock så stänger jag alltid av alarmet på diverse klockor och mobiler i sömnen om dom ligger inom några meter från sängen kan vara ganska irreterende tongue
De händer ofta här. Jävligt jobbigt.

Har gått i sömnen en gång enligt vad ja vet. Va liten då. Hur som helst. Gick på toa men lyfte tydligen aldrig på locket tongue

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Majestas
1 319 Inlägg
1 augusti 2008
#74
Boostrider skrev:
MrSpeed skrev:
Gå längre sträckor i sömnen har jag aldrig riktigt gjort, dock så stänger jag alltid av alarmet på diverse klockor och mobiler i sömnen om dom ligger inom några meter från sängen kan vara ganska irreterende tongue
De händer ofta här. Jävligt jobbigt.

Har gått i sömnen en gång enligt vad ja vet. Va liten då. Hur som helst. Gick på toa men lyfte tydligen aldrig på locket tongue
Mkt jobb ( Om det vart en 2a ? ) roll

Team VeboTrim

Svartlistad
446 Inlägg
1 augusti 2008
#75
har gjort det en gång vad jag vet och då reste jag mig ur sängen och gick till köket pissade i papperskorgen och gick och lade mig igen big_smile


Försöker iaf
1 998 Inlägg
1 augusti 2008
#76
_MaCCe_ skrev:
Boostrider skrev:
MrSpeed skrev:
Gå längre sträckor i sömnen har jag aldrig riktigt gjort, dock så stänger jag alltid av alarmet på diverse klockor och mobiler i sömnen om dom ligger inom några meter från sängen kan vara ganska irreterende tongue
De händer ofta här. Jävligt jobbigt.

Har gått i sömnen en gång enligt vad ja vet. Va liten då. Hur som helst. Gick på toa men lyfte tydligen aldrig på locket tongue
Mkt jobb ( Om det vart en 2a ? ) roll
Som tur va de inte de wink

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

a.k.a aLan.
281 Inlägg
1 augusti 2008
#77
om nån försöker väcka mig å jag är riktigt trött brukar jag typ säga riiktigt knasiga saker:P typ "fiskmåsarna dör nu.. lägg av" osv hahaha.. gått i sömnen när jag var mindre med.. pissat i diverse blomkrukor osv smile

Intresseklubben
673 Inlägg
1 augusti 2008
#78
haha, självklart man går i sömnen ;D förut klädde jag på mig för gå till skolan typ 3 på natten.
eller allmänt bara ut och gå.. skälla lite brukar jag också göra..

När jag va typ 7 år så brukade jag alltid gå och pissa på elementen som jag hade utanför mitt rum eller gå in till min bror och pissa lite där..

men nu för tiden så pratar jag mest i sömnen smile haha.

/Mvh Andreas


Sök