Frågan är simpel! Finns det skyline kombi? Vore rätt så läckert! eller varför inte en opel calibra eller corrado kombi. Skulle vara coolt! Å nu menar jag alltså lite sportigare kombi och inte volvo 745 lastbil stuket.
den på den guldiga bilen var ju svingrym ju! men orginal så fattar jag inte hur man kan ens jämnföra den! de e la samma botten platta å motor som gör att dom jämnförs!
den på den guldiga bilen var ju svingrym ju! men orginal så fattar jag inte hur man kan ens jämnföra den! de e la samma botten platta å motor som gör att dom jämnförs!
En sån hade ju vart en perfekt "åka-till-jobbet-och-hem-igen-bil".
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Finns visst med rb26dett samt samma drivlina.. citerar wikipedia (din vän tillsammans med google)
Specs:
The AUTECH and NISMO versions use the same all-wheel drive system as the GTR (ATTESA-E-TS) and have BREMBO brakes fitted front and rear.
The AUTECH version, called 260RS, has the following extras:
Mechanics
* 2.6 L DOHC Turbo-I6 (Type RB26DETT), 280 hp (209 kW) * Rear mechanical LSD * Special exhaust system * Improved suspension system * Special rear stabilizer * Brembo brake system * Front strut tower bar * Body strengthening * Front crossbar * Strengthening tunnel stay * Triple crossbar
Exterior
* BBS made forged aluminum wheels * Special front bumper * Super fine hard paint * Rear under protector
Interior
* MOMO sport steering wheel * Special seat trim * Leather shift knob * Leather parking brake lever * GTR style meters (front torque, oil pressure and boost)