Hejsan visste inte riktigt vart jag skulle placera dena tråd.
Men nu är det som så att jag har 150 000:- som jag vill köpa mig en bil för.. Men jag vet inte riktigt vad det ska vara för ngn. Men mitt problem är att chip & sådant inte säger mig mer än att det går fortare med steg 1, 2, 3osv... Typ.
Jag funderar ju självklart nu på att köpa en bil men ska jag köpa en som är trimmad o chippad eller ska jag köpa en sj och sedan lämna in på autotech eller Bsr?? Jag är då ute efter steg 3.
Är mkt sugen på en c70 T5 eller liknande.
Ska jag köpa en som är trimmad på Blocket av privatperson så vill jag se papper på att en firma har skruvat på bilen och ingen hemmafixare.. vill ju att bilen ska hålla ett tag.
Jag kan inget om smidda kolvar o vad allt nu heter.. Ppc box osv ingen koll alls.
Vad skulle ni gjort???
Låt oss säga att jag köper en s40n eller liknande då ska ju ffs bsr ha över 20 000 för steg 3 vilket innebär att bilen ej får kosta mer än 120 000 ca...
Jag är ute efter en bil med acc i inget som ger ladd vid 596 km/h utan direkt när man gasar.
Det är ju så mkt man ska tänka på spridare... Blå, röd, grön, lila, och alla regnbågens färger:P
Som sagt jag kan inget om detta så alla svar tas tacksammt emot...
Har du/ni lust att berätta lite om vad för spridare till vilken bil osv Uppskattar all info jag kan få.
Det enda jag vet med säkerhet är att det blir Volvo eller audi..
Ha det så bra Mvh _S40_
Senast redigerat av _S40_ (3 juni 2008)