3766
Sök

Äckliga ljud du inte tål?

med lem
1 147 Inlägg
21 juni 2008
smaskande

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Mollllgan
21 juni 2008
Frigolit

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
21 juni 2008
MilleN skrev:
Mmjo jag tycker inte det är lika illa som du kanske men jag gillar det inte alls smile Naglar på svarta tavlan och knivar som skrapar i tallriken har jag inga problem med alls..

Inte för att det är något ljud men jag tål verkligen inte när folk biter på tyg, t.ex. snörena i en munktröja och sådant. Jag kan inte titta på skiten, och kan absolut inte göra samma sak själv, usch big_smile

haha ja så jävla vidrigt.. en torr gammal frotté handuk som man gnider tänderna mot.. huuaah

annars så är smaskande, eller bara folk som äter högljutt sjukt irriterande.. har ett par kompisar som verkligen inte kan stänga munnen.. hata!

President över Brinkland
465 Inlägg
22 juni 2008
SJälvklart naglar mot en griffeltavla, sen myggor tål jag inte för då går jag fan bärsärkargång i princip.
sen riktigt gälla skrik tål jag inte heller!

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

+Uppfinnare+
643 Inlägg
22 juni 2008
spyljud och lukten av spya gör att man känner sig vidrigt full direkt tongue

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Svetsare
3 150 Inlägg
22 juni 2008
xorox_88 skrev:
om på nå flera grinande bebisar ,, ena katten gizzmos mjauande ibland låter de inte ens som en katt å inte som nått mjauande heller,, folk som smaskar tål inte de för huvud taget fel å stänga munnen kanske släkt med en som smaskar som satan tuggar med munnen helt öppen... folk som gnisslar tänder, snark, å lillsyrran som knäcker fingrarna hela tiden då menar jag verkligen hela tiden oxå

Vår katt heter också gizmo/gizzmo   big_smile    han snarkar sjukt högt ibland, vaknande en gång när han låg under sängen och snarkade

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

18 Inlägg
22 juni 2008
pipet från tjock-tv

259 Inlägg
22 juni 2008
en riktig kaskad spya från barn på offentlig plats  fy fan mvh mag

Withlimb
210 Inlägg
22 juni 2008
När det är redigt sådär frostigt på lådorna i en frys och de glider mot varandra och gör det där skrapljudet. Det kan få mig ledsen:(

105hk rent vansinne!

422 Inlägg
22 juni 2008
Potkin skrev:
MilleN skrev:
Mmjo jag tycker inte det är lika illa som du kanske men jag gillar det inte alls smile Naglar på svarta tavlan och knivar som skrapar i tallriken har jag inga problem med alls..

Inte för att det är något ljud men jag tål verkligen inte när folk biter på tyg, t.ex. snörena i en munktröja och sådant. Jag kan inte titta på skiten, och kan absolut inte göra samma sak själv, usch big_smile

haha ja så jävla vidrigt.. en torr gammal frotté handuk som man gnider tänderna mot.. huuaah

annars så är smaskande, eller bara folk som äter högljutt sjukt irriterande.. har ett par kompisar som verkligen inte kan stänga munnen.. hata!

håller med om snörena....rysser bara jag tänker på de...finns inget värre...usch fy f*n

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
22 juni 2008
Hoevding skrev:
När det är redigt sådär frostigt på lådorna i en frys och de glider mot varandra och gör det där skrapljudet. Det kan få mig ledsen:(

åh fy f*n. hatar det ljudet nått så extremt. sen har vi ju det är med folk som inte har lärt sig tugga med munnen stängd. så fort jag hör det där slafsandet har jag lust att amputera minna trummhinnor med en smörkniv >_< USCH!

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

310 Inlägg
2 juli 2008
När nån biter på en ballong eller gummi, uuah
Senast redigerat av sonken91 (2 juli 2008)

Evolution Garage
1 299 Inlägg
2 juli 2008
B23... Haha!

Sky´s the limit...

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
2 juli 2008
ljudet från en japdämpare

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

1 231 Inlägg
2 juli 2008
när någon skriver på en sån där tavla dom hade när man gick i skolan big_smile iiiiiiiiisch
tushpenna oxå ... iiiisch

Avstängd
61 Inlägg
2 juli 2008
hipphopp

874 Inlägg
2 juli 2008
svinok666 skrev:
hipphopp

lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 963 Inlägg
4 juli 2008
ljudet från volvos femmor.. speciellt tomgång

Men are not born - Men are made

Chaufför
418 Inlägg
4 juli 2008
Skrammel och gap o skrik.

Kör Scania!!

25 Inlägg
5 juli 2008
Barn som skrikar. Kommer kanske speciellt från jobb på en stor köpcentrum där man kan inte undvika sådant. De e ju värst om man tar paus och  t.ex äter på lunchrestaurangen..

Sök