Mmjo jag tycker inte det är lika illa som du kanske men jag gillar det inte alls Naglar på svarta tavlan och knivar som skrapar i tallriken har jag inga problem med alls..
Inte för att det är något ljud men jag tål verkligen inte när folk biter på tyg, t.ex. snörena i en munktröja och sådant. Jag kan inte titta på skiten, och kan absolut inte göra samma sak själv, usch
haha ja så jävla vidrigt.. en torr gammal frotté handuk som man gnider tänderna mot.. huuaah
annars så är smaskande, eller bara folk som äter högljutt sjukt irriterande.. har ett par kompisar som verkligen inte kan stänga munnen.. hata!
SJälvklart naglar mot en griffeltavla, sen myggor tål jag inte för då går jag fan bärsärkargång i princip. sen riktigt gälla skrik tål jag inte heller!
om på nå flera grinande bebisar ,, ena katten gizzmos mjauande ibland låter de inte ens som en katt å inte som nått mjauande heller,, folk som smaskar tål inte de för huvud taget fel å stänga munnen kanske släkt med en som smaskar som satan tuggar med munnen helt öppen... folk som gnisslar tänder, snark, å lillsyrran som knäcker fingrarna hela tiden då menar jag verkligen hela tiden oxå
Vår katt heter också gizmo/gizzmo han snarkar sjukt högt ibland, vaknande en gång när han låg under sängen och snarkade
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Mmjo jag tycker inte det är lika illa som du kanske men jag gillar det inte alls Naglar på svarta tavlan och knivar som skrapar i tallriken har jag inga problem med alls..
Inte för att det är något ljud men jag tål verkligen inte när folk biter på tyg, t.ex. snörena i en munktröja och sådant. Jag kan inte titta på skiten, och kan absolut inte göra samma sak själv, usch
haha ja så jävla vidrigt.. en torr gammal frotté handuk som man gnider tänderna mot.. huuaah
annars så är smaskande, eller bara folk som äter högljutt sjukt irriterande.. har ett par kompisar som verkligen inte kan stänga munnen.. hata!
håller med om snörena....rysser bara jag tänker på de...finns inget värre...usch fy f*n
Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
När det är redigt sådär frostigt på lådorna i en frys och de glider mot varandra och gör det där skrapljudet. Det kan få mig ledsen:(
åh fy f*n. hatar det ljudet nått så extremt. sen har vi ju det är med folk som inte har lärt sig tugga med munnen stängd. så fort jag hör det där slafsandet har jag lust att amputera minna trummhinnor med en smörkniv >_< USCH!
detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Barn som skrikar. Kommer kanske speciellt från jobb på en stor köpcentrum där man kan inte undvika sådant. De e ju värst om man tar paus och t.ex äter på lunchrestaurangen..