volvo_dude skrev:
chrizz skrev:
Reglerna är inte "sjuka" bara för att du inte håller med.
Vi låser bilar med bilder av låg kvalitet för att det är trist att se på sånna bilder helt enkelt. Hålla kvaliten uppe.
För övrigt vet jag inte varför din bil låsts med den motiveringen, och jag har låst upp den igen.
Lägga ned sidan för det här? Get real... jag tror 99.9% av medlemmarna håller med mig om att bilder av usel kvalitet lika gärna kan plockas bort.
mvh.
men du kan ju seröist inte mena att man ska köpa kameror för 2-3 tusen kr bara för att att bilderna ska godkännas här
och menar då de att har man en riktig digital kamera med sämmre bildkvalite än mobilen och mobilen gör klarare bilder kamera som kamera
de känns aningen oseröist när spec när man har 2 bilar me samma kamera och en blir låst och den andra
va liksom de jag störde mig på hade tex båda bilarna blitt låsta med samma förklarning men de jag störde mig på va att min ful saab som e skroten nästa för som allt va taget med samma kamera va helt upplåst medans volvon som ser aningen bättre ut desutom blev låst
Dina bilder håller låg kvalite... Man kan ta bra bilder med en mobilkamera men dom kan även bli skit...
Beroende på väder, om man tagit bilden lite hastigt eller helt enkelt om fokusen legat fel.
Några av bilderna på saaben hade hygglig kvalite medans dom på volvon helt enkelt sög
Man behöver inte köpa "kameror" utan det räcker med en kamera.
En kamera för 1000kr är grymt mycket bättre än vilken mobilkamera som helst...
Och av denna anledning borde dom sämre av dina bilder låsas tills du tagit bilder med en bättre kamera eller helt enkelt fått bättre bilder med mobilkameran!
Du behöver ju lixom inte köpa en egen det finns säkert någon kompis, släkting eller övrig person i din närvaro som har en kamera du kan låna.
Mena det finns sjukt många kameror för under 1000kr på prisjakt... kolla bara länken,
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=9 … =s18987625Sen är ju frågan varför du har en bil uppladdad som du säger är färdig för skroten ...
Första regeln ang. bilarna "Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna."
aja, du får gärna tycka att reglerna suger men regler måste finnas.
/ Kristoffer Linder