Har glömt att uppdatera här nu ser jag
TorsdagIdag kunde jag köra lite längre i garaget eftersom jag var ledig på fredagen
Så jag började testa vart jag ska ha mellanreget på högersida och så här kommer det sitta
Limmat på lite fleecetyg.
Diskanten är nu också klar.
Färdig plastad och ska väl ha torkat färdigt tills fredag.
Andra A-stolpen ligger på tork så den ska jag börja med på fredag.
FredagGick upp 06:20 på min lediga fredag
Allt detta för att jag skulle åka till min gamla praktik plats och lämna en ritning och lite material till dom, eftersom jag inte fick tillgång till en cnc-fräs under veckan så var de snälla och hjälpte mig
Efter att ha vilat lite efter jag kom hem så gick jag ut i garaget igen
Och A-stolpen hade torkat så det blev provmontering
ser ju nästan bra ut
Och eftersom jag glömde helt bort att jag skulle gänga de nya hålen i fäst ringen så fixade jag det på praktik platsen också
Så nu kunde jag börja med den andra sidan också
så efter att ha skurit bort en j*vla massa byggskum och sedan limmat lite så såg det ut såhär
bytte också material ifrån polyuretan till plywood, för jag tyckte inte att det fungerade så bra som jag trodde. så nu måste jag göra om högersidan också
Sen gjorde jag inte så mycket mer, kopplade in allt och provlyssnade ett tag.
Sen kom pappa hem med en leverans från företaget
Tack till dom för att de hjälpte mej
Sen gjorde jag inte så mycket mer satt bara ute i solen och lyssnade på musik från bilen
På kvällen sen så blev det till att kolla på Fast and Furious 4 med ett antal polare
Lördag Inga bilder på vad som hände denna dag. men jag limmade dit fleecetyg på den vänstra A-stolpen och plastade den. Sen rev jag den vänstra eftersom jag ska göra om den.
Det är väl det hela som har hänt nu.
Och idag söndag ska jag försöka fortsätta arbetet:)