nu när man har haft körkort ett tag så har jag upptäckt eller rättare sagt blivit mer störd på några saker.
Den första saken är tomgången, den är väldigt ojämn ibland och kan ibland sticka iväg mot 2000 varv plus och lite då och då så kan den vara hur fin som helst. Någon som vet va det kan vara för något?
En annan sak är att ibland när man släpper gasen så "hackar" bilen fram ett tag, detta kan också hända när man gasar till och då får man gasa "mjukt" eller vad man ska säga. Är det drivknutarna som är på väg att ge sig eller är det något annat?
Ytterligare en sak är ett klonkande ljud som kommer från bakvagnen någonstans när man kör över vägbulor och väldigt guppig väg i låg fart. Någon som vet va detta kan vara ?
Upptäckte också en tråkig sak när ja kollade tändningen i skolan. När jag öppnade huven så var det väldigt blött där, så jag gasade upp till en 4000 varv och då såg jag att det sprutade ut kylvatten vid termostathuset.
Och idag när ja kom hem så luftade jag systemet dock så blev det inte bättre. kommer ihåg när jag satte dit den nya ( som i övrig kommer från biltema ) så var packningen lite liten och det tog ett tag innan jag lyckades få den i mitten. Får ta och gå in på meca och köpa mej en ny imorgon.
Så ja nu har ja fått skriva av mej lite
hehe
Btw så får jag förhoppningsvis ett paket med lite högtalare imorgon