2077
Sök

saker du fått med dig på fyllan

906 Inlägg
30 juni 2008
ichibon skrev:
Hm, hur lyckas ni?

Själv går jag alltid minus på fyllan.
Typ minus en sko, minus en mobil, minus tre fyra polare... och för att inte tala om alla hjärnceller.

Du förstår la att det du förlorar är sånt som dessa människor får med sig hem;)

=)

Maskin stundent!
218 Inlägg
30 juni 2008
Hahaha fy fan vad skit folk släppar hem då tongue, tror jag har kommit på vad Vägverket lägger mkt av sina pengar... Nya skyltar! tongue

Men skämt å sido, brukar själv inte få med mej nåt så där särskilt, förutom huvudbonader av olika slag, nu  på midsommar blev det lite väl bra, sprang runt me en gryta på huvet hela kvällen lyckades även få med mej den till tältet tongue där av gryt-man big_smile. Fick med mej en ridhjälm på en studentfest oxå, kommer inte på mer nu... Annars e de väl tändare, glas i olika modeller osv.

Ha de

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

8 Inlägg
30 juni 2008
För ett år sedan när jag och kompisarna var iväg och festade så fick någon snilleblixtidén att sno parasol från den lokala pizzerian. Vi gick därifrån med 4 parasol.

Bevara Raggarkulturen

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 juni 2008
jag vaknade upp med en stor jävla planka i sängen en gång, och då menar jag inte en platt bystad tjej utan en riktigt planka... jag undrar än idag vart fan den kom ifrån roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 506 Inlägg
30 juni 2008
Slutade supa för ett årsedan.
Några grejer som jag kan komma på är bla:
Motorsåg
Cykel/ar
GB Glass gubbe
Varning för Hunden & Varning för El-Stängsel + Rökning förbjuden.
Några glas öl/shot

Sedan vet jag inte riktigt var ett tag sedan nu.
Ibland har det vart rent bus, Jävulskap ibland som med te.x Glas
så har man väll inte tänkt på det och bara gått hemmåt.

Flyttade nog messt runt på saker på fyllan,
Flaggor, bytte ut folks cyklar mot andras, Tänker inte gå in på allt.
Skadade inget men stälde nog till det mkt för folk när dom nästa dag
skulle iväg och grejer inte står där de ställt dem.

Jag och en polare tog föresten 4st 800m rullar med blå-nylontråd
som vi knöt fasst runt om i folks dragkrokar och dörrar igenom en
massa längor, Det tog ungifär hela natten men vi var väldigt nöjda
efter det hårda passet haha.

Det är nog tur man slutade upp med supandet smile
Senast redigerat av _Wallis_ (30 juni 2008)

Kan du andas kan du dö.

Down n`out
514 Inlägg
30 juni 2008
burgerking flagga,
cykel,
et flak extra bärs å lite små dret för de mesta big_smile

Down n`out

469 Inlägg
2 juli 2008
det ända jag har lyckats fått hem är en tandemcykel XD vet ej hur men skulle cykla hem och tog den men jag märkte inget förens dagen efter:P annars är jag urusel på att sno grejjer haha:P nä de e bättre att tjata till sig en kebabrulle nere i pizzerian dagen efter:P

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

240 Inlägg
2 juli 2008
en ful stolpen som  bussarna stannar vid:S vette fan va jag  skulle ha den  till när jag  tog med den  hem. men jag  gav  bort den  til en  tjej  kompis i  födelsedags present några dagar senare:)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

OEM <3
6 957 Inlägg
2 juli 2008
Fick med mig en Olympus digitalkamera, 4mpx (bra på den tiden) ingen verkade sakna
den så ja sålde den för 400 spänn till en polare tongue

OEM <3

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
2 juli 2008
får följa strömmen å säga att gb-gubben har bott även han hemma hos mig..
ölglas är standard, askfat
sen ett bord från en uteservering.. gjorde sig väldigt bra på min balkong ^^

det där med att alla får med sig tjejer hem förstår jag inte.. det har aldrig hänt mig ;'(

men däremot har vi lyckats sänka en osänkbar båt en gång ;P i med lite stora stenar bara så sjunker dom tillslut haha.. dock ställde den sig på höjden så den var kanske 30cm från ytan med fören haha

392 Inlägg
7 juli 2008
detta e sant så säg inte att jag ljuger tongue

en gubbe på jobbet snodde en brandbil som var under utryckning på fyllan efter krogen när dom stog o sprutade vatten hoppade han in i brandbilen och snodde den. åkte dock fast

sen har  jag en polare som lyckades sno en barstol från harrys i stan, hur lyckas man?

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
7 juli 2008
Mitt senaste ligg följde med mig på fyllan:)

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

Biltokig
870 Inlägg
8 juli 2008
_Wallis_ skrev:
Jag och en polare tog föresten 4st 800m rullar med blå-nylontråd
som vi knöt fasst runt om i folks dragkrokar och dörrar igenom en
massa längor, Det tog ungifär hela natten men vi var väldigt nöjda
efter det hårda passet haha.

Det är nog tur man slutade upp med supandet smile

Favorit i repris på nylontråden där eller? wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

17 Inlägg
8 juli 2008
Jag vaknade upp en söndagsmorgon, efter en hård lördag, och till min förvåning hade ja en skyltdocka mitt på golvet, samt 7st vänsterskor. och total minneslucka från kvällen, vet fortfarande inte vart allt kom i från.

En annan gång lyckades jag vakna med reflexväst och liverpool halsduk runt mig, blev bra förvånad då vill ja lova. wink

Sen är det ju en hel del annat som brukar slinka med, skyltar,glas allt man tkr är trevligt sådär på ruset men som man undrar vad fan man tänkte på just då, när man vaknar sen.^^ har även lyckats supa ner mig inne i mitt förråd, minns inte hur ja kom in dit, men mörkt var det och bara fullare blev ja, när ja väl kom till min lägenhet, hittade ja en kondom under min kudde, så vill inte veta vad fan som hänt där.^^
Senast redigerat av J-sandgren (8 juli 2008)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
13 juli 2008
Wiic skrev:
Hm, jag tar inte med mig så mkt saker hem, vad jag vet. smile
Men håller på med annat. Har b la bäddat om sängen, bytt lakan o hela shiten. Märktes dagen efter.
Trillat ned ifrån trappen, halkat på mobilsladden så jag slog huvudet i elementet o.s.v.[/

Hahahahahaha klockren!! big_smilecool

Even fools they say, can find a way out of the dark.

badboy for life
356 Inlägg
14 juli 2008
bodde för ca 6 halvt år sedan i ystad var ute på en lördag kväll sen tar minet slut men på söndagen när jag vakna så stod dörren till lägenheten öppen i dörren stod min cykel detta var i ett trapphus bakom cykelen stod det en vägarbets kon på den låg en fottboll och bakom den stod en stol från en uteservering (lämnades tillbaka) vet inte överhuvudtaget hur jag lyckades med detta. måste varit en lyckad kväll:cool:cool

leva bör man ändå dör man

20 Inlägg
14 juli 2008
Jag är nog en ganska redig kille på fykkan om man gämför med många av er men en kväll så hade jag mer pengar i plånboken när jag kom hem än vad jag hade när jag åkte. Gjorde ett kontoutdrag men därigrån hade de inte kommit. Ett mysterium!

Satsa på dig sjävl, runka i motvind!

Avstängd
89 Inlägg
14 juli 2008
jag har tagit med mig ett par klackskor, hårsnoddar, smink, digitalkamera
o lite andra saker.. fast inte på en o samma fest.. haha. ><

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
15 juli 2008
Olika glassgubbar. en bit av ullevis mittcirkel (efter SM guld) ett fikusträd. barnvagn som blev limmad i bordet av polarna. biljardboll NR8, en porslinsdödskalle (slet med mig i kavajen) flaggor. en vägarbetspelare som vi senare gjorde om till öl-tratt,en trehjuling, polarens lillasyster, klamydia, HATTAR, en jävla massa julpynt och två julgranar. avslaget näsben, en bänkdiskamskin (som används även idag) en tavla.

.......
2 655 Inlägg
15 juli 2008
Koxenx skrev:
Olika glassgubbar. en bit av ullevis mittcirkel (efter SM guld) ett fikusträd. barnvagn som blev limmad i bordet av polarna. biljardboll NR8, en porslinsdödskalle (slet med mig i kavajen) flaggor. en vägarbetspelare som vi senare gjorde om till öl-tratt,en trehjuling, polarens lillasyster, klamydia, HATTAR, en jävla massa julpynt och två julgranar. avslaget näsben, en bänkdiskamskin (som används även idag) en tavla.

lol lol lol lol lol lol lol lol

du är min idol XD klockrenaste hittills XD...

Sök