Ungefär 20 år var jag. Behövde bil då jag då precis hade fått mitt första jobb. Honda Civic 1.5, '89.
(...där till vänster..)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
16bast fick en 245dl 77:A av morsan och hennes sambo det var bara 16år sen ;-) shit vad man våldskörde med den där bilen förövrigt min enda bil som haft en bandspelare nästa bil skaffade jag när jag var typ 17bast en 76:ans 240gle sen när jag var 18bast hade jag en 240glt 83 och en 240turbo shit vad skoj man hade på den tiden innan man skaffade körkort och allt ;-)
har inte köpt min första bil än ^^ har varit bortskämd å fått alla minna bilar av föräldrarna när typ pajjat/ej gått igenom besiktning eller dom bara köpt ny bil första bilen jag kommer att köpa är nog en amazon så fort jag får råd
Senast redigerat av xorox_88 (30 juli 2010)
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Köpte o köpte... Då jag bodde Polen, 14 år gammal jag o en polare köpte en flaska vodka o byte med en fyll mot en Syrena som vi körde sönder i skogen o på åkrar o sålde till skrotten.